حرم شاهچراغ(ع) در صدر بازدید مسافران نوروزی فارس قرار گرفت
کد خبر: 4131348
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

حرم شاهچراغ(ع) در صدر بازدید مسافران نوروزی فارس قرار گرفت

مدیرکل زیارتی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از سفر بیش از 4 میلیون مسافر نوروزی طی ایام نوروز سال جاری به این استان خبر داد و گفت:‌ پس از حرم شاهچراغ(ع) و امامزادگان، حافظیه در صدر بازدیدکنندگان نوروزی قرار گرفته است.

سیدمجتبی علوی، مدیرکل زیارتی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارسسیدمجتبی علوی، مدیرکل زیارتی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در گفت‌وگو با ایکنا، به ارائه گزارشی از شمار مسافران نوروزی در ایام نوروز 1402 در این استان پرداخت و گفت: مسافرت‌های نوروزی با سفر بیش از چهار میلیون مسافر  به استان فارس پایان یافت.

وی از افزایش ۱۴ درصدی مسافران نوروزی به فارس خبر داد و افزود:‌ بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر به شیراز سفر کردند و از اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری این کلان‌شهر بازدید کردند.

عضو ستاد خدمات سفر استان فارس بیان کرد: پس از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و امامزادگان واجب‌التعظیم دیگر استان که بیشترین زائر و گردشگر استان را به خود اختصاص داده است، مجموعه حافظیه با بیش از 400 هزار نفر بازدید کننده، تخت جمشید با حدود 300 هزار نفر بازدید کننده، سعدیه با حدود 260 هزار نفر بازدیدکننده و ارگ کریم خان و مجموعه جهانی پاسارگاد با بیش از 160 هزار نفر بازدیدکننده بیشترین بازدید کننده را داشته است.

انتهای پیام
captcha