کاروان «نور» در فارس به راه افتاد
کد خبر: 4131341
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

کاروان «نور» در فارس به راه افتاد

همزمان با ماه مبارک رمضان کاروان «نور» به‌ منظور برپایی محافل انس با قرآن با تلاوت سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی از امروز در استان فارس آغاز به‌کار می‌کند.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام بهار قرآن گفت:‌ کاروان «نور» به‌منظور برپایی محافل انس با قرآن با تلاوت سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی از امروز در استان فارس آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: نخستین محفل امروز سه‌شنبه، 15 فروردین از ساعت 16:30 در مسجد الرسول(ص) مرودشت و دومین آن امشب ساعت 20 در مسجد صاحب‌الزمان(عج) پاسارگاد برپا خواهد شد.

جلالی بیان کرد: در روز چهارشنبه، 16 فروردین محفل انس با قرآن با تلاوت حسینی در ساعت 16:30 در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز و در ساعت 20 در مسجد امام حسن(ع) آزادگان برپا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس ادامه داد:‌ در روز پنج‌شنبه، 17 فروردین و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در ساعت 16:30 در مسجد نصیرالملک شیراز و در سعات 20 در مسجد جامع میمند این محفل نورانی برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: در ساعت 16:30 روز جمعه، 18 فروردین محفل انس با قرآن در مسجد جامع ممسنی و در ساعت 20 در حرم امامزاده زید(ع) کازرون و در ساعت 16:30 روز شنبه، 19 فروردین در گلزار شهدای ارسنجان و در ساعت 20 مسجد ولیعصر(عج) بختگان برگزار خواهد شد.

جلالی اظهار کرد:‌ آخرین روز حضور سیدمصطفی حسینی در استان فارس روز یکشنبه، 20 فروردین‌ماه جاری خواهد بود که در ساعت 16:30 در حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز و در ساعت 20 مسجد خاتم شهرک گلستان تلاوت خواهد کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس در پایان یادآور شد: این محافل با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha