اسکان مسافران نوروزی در مساجد و حسینیه‌های شیراز
کد خبر: 4130388
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

اسکان مسافران نوروزی در مساجد و حسینیه‌های شیراز

شهردار شیراز با اشاره به وضعیت بارانی برخی روزهای ایام نوروز این کلان‌شهر از اسکان مسافران نوروزی در اماکن سرپوشیده چون مسجد، حسینیه و سالن‌های ورزشی خبر داد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 9 فروردین در دیدار نوروزی با تولیت حرم شاهچراغ(ع) با بیان اینکه تا امروز جمعیت زیادی وارد این کلان‌شهر شده که خدمت‌رسانی به طور شایسته در حال انجام است، گفت: سه هزار نفر از کارکنان شهرداری به‌صورت شبانه‌روز در حالت آماده‌باش مشغول خدمت به زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع)، گردشگران و میهمانان نوروزی هستند.

وی با اشاره به ایام بارانی نوروز گفت: همه مسافرانی که در چادر اسکان داشتند، به مکان‌های سرپوشیده نظیر مساجد و حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی منتقل شدند.

اسدی به موکب‌ها و ایستگاه‌های افطاری ساده آسمانی که مورد استقبال روزه‌داران و میهمانان نوروزی واقع شده است، نیز اشاره کرد و افزود: هر شب ۱۱ هزار افطاری آسمانی در ۱۱منطقه شهرداری شیراز توزیع می‌شود.

به گفته شهردار شیراز، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری، اقامتگاه‌های نوروزی باغ جنت، زیباشهر و سعدیه و موکب‌های افطاری آسمانی مورد بازدید مسئولان استانی و شهری قرار گرفته و ارزیابی از زائرین و گردشگران نیز قرار صورت گرفته و در حال انجام است.

وی، زیبایی و پاکیزگی را از ویژگی‌های برجسته این کلان‌شهر دانست که میهمانان نوروزی از آن تمجید می‌کنند و درباره جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که در آن پروژه‌های مختلفی نظیر عمرانی، خدماتی، فرهنگی، محرومیت‌زدایی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در هفت مرحله به افتتاح و بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد، نکاتی را مطرح کرد.

 نخستین بازدید میدانی از پروژه‌های کلان عمرانی در سال جاری پایان‌بخش سخنان این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بود که او در این دیدار چهار پروژه کلان تقاطع غیرهمسطح نواب صفوی-احمدبن موسی(ع)، بزرگراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، زیرگذر گویم و ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ را که از آن بازدید و آخرین وضعیت در حال فعالیت آن بررسی شده بود، تشریح کرد.

انتهای پیام
captcha