بهسازی 250 مسجد و حسینیه در شیراز
کد خبر: 4130271
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

بهسازی 250 مسجد و حسینیه در شیراز

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در تشریح فعالیت‌های شهرداری و این شورا از مرمت و بهسازی 250 مسجد، حسینیه و فاطمیه طی سال گذشته خبر داد.

محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدرضا هاجری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 8 فروردین گفت: شورا وشهرداری شیراز با همفکری و همدلی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی فاخر در محلات همچنان جلودار ‏است.

وی با اشاره به اجرای طرح افطاری ساده در این کلان‌شهر افزود: برنامه افطاری ساده آسمانی طی ایام ماه مبارک رمضان در مناطق پرتردد با استقبال گسترده مواجه شده است که می‌تواند الگویی برای ‏دیگر کلانشهرها باشد.

هاجری تصریح کرد: محرومیت‌زدایی با اولویت ۴۰ محله کم برخوردار، برگزاری 120 یادواره شهدای محلات به‌عنوان آبروی ‏محله، کمک و تشویق به برگزاری 63 مراسم معنوی اعتکاف، کمک، حمایت و برگزاری جشن‌های محلی رحب ‏و شعبان، مرمت و بهسازی 250 مسجد، حسینیه و فاطمیه، حمایت و کمک به جشنواره‌های فرهنگی – هنری ‏شاهچراغ(ع)، بسیج هنرمندان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، باشگاه‌های ورزشی بویژه فجر شهید ‏سپاسی، کمک و حمایت از اعزام 3 هزار نفر از جوانان محلات به اردوهای راهیان نور و ... کارنامه درخشانی ‏است که شهروندان شیرازی فراموش نمی‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد:‏ بودجه 23.5 هزار میلیارد تومانی شهرداری با تخصیص 70 درصد عمرانی، اختصاص دو بودجه 400 میلیارد ‏تومانی برای محرومیت‌زدایی و محله و مسجدمحوری و بودجه 20 هزار میلیارد تومانی برای بسته‌های ‏سرمایه‌گذاری، سالی امیدوارکننده را برای شهروندان شیرازی به ارمغان خواهد آورد.

وی با تأکید بر اینکه بدون شک قدر ‏فرصت‌ها را می‌دانیم و از آن در راستای منافع و مصلحت شهر بهره خواهیم برد، افزود: آمادگی کامل ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری در خدمات‌رسانی به میلیون‌ها مسافر نوروزی اظهر من ‏الشمس است.‏ 

انتهای پیام
captcha