ضرورت تداوم سنت حسنه افطاری ساده
کد خبر: 4130260
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

ضرورت تداوم سنت حسنه افطاری ساده

استاندار فارس، افطاری ساده در ایام رمضان را سنت حسنه اسلامی و سیره نبوی عنوان کرد و خواستار گسترش و تداوم این سنت حسنه با مشارکت مردم و خیران شد.

بازدید استاندار فارس از موکب افطاری ساده، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس شب گذشته، 7 فروردین با همراهی شهردار شیراز در موکب افطاری آسمانی واقع در میدان معلم حضور یافتند و با روزه‌داران و میهمانان نوروزی گفتگو کردند.

وی در این موکب از حرکت شهرداری شیراز در اطعام و افطاری روزه‌داران که برگرفته از سنت حسنه اسلامی و سیره نبوی(ص) است، تقدیر کرد و گفت: این سنت ديرينه به فراموشی سپرده شده بود.

ایمانیه ادامه داد: این سنت امسال به همت شهرداری شیراز‌ و حمایت شورای اسلامی شهر در ۱۱ منطقه شهرداری شیراز و همچنین شهر صدرا زنده شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس ابراز امیدواری کرد: این فرهنگ و سنت حسنه با مشارکت مردم و خیرین افزایش و ادامه پیدا کند.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این بازدید با تکریم خادمان موکب افطاری آسمانی و گفت‌گو با روزه‌داران اظهار کرد: افطاری ساده آسمانی توسط شهرداری این کلان‌شهر در موکب‌ها و ایستگاه‌های افطاری ۱۱ منطقه کلان‌شهر شیراز برگزار می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به جزئیات اجرای این طرح گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۱۱هزار افطاری هر شب بین روزه‌داران توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha