«دولت قرآن» در حافظیه اجرا می‌شود
کد خبر: 4129664
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

«دولت قرآن» در حافظیه اجرا می‌شود

شهردار شیراز در تشریح برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان این سازمان از اجرای طرح «دولت قرآن» در حافظیه و کرسی‌های تلاوت قرآن طی این ایام در مساجد شیراز خبر داد.

دیدار شهردار شیراز با استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز شب گذشته، سوم فروردین‌ماه در دیدار نوروزی با استاندار فارس با توجه به تقارن بهار طبیعت و قرآن و آغاز ماه مبارک رمضان گفت: سفره‌های ساده در سطح مناطق یازده‌گانه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در تعدادی از مساجد و اجرای برنامه دولت قرآن در جوار آرامگاه حافظ از دیگر برنامه‌های قرآنی است که مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان در سطح کلان‌شهر شیراز برگزار می‌کند‌.

اسدی همچنین گفت: ستاد خدمات سفر شهرداری از سه ماه قبل از سال جدید تشکیل و کارگروه‌های ۹گانه برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران با تعیین مسئولان و شرح وظایف مربوطه، کار خود را آغاز کرده‌اند.

شهردار شیراز اظهار کرد: از ابتدای نوروز تاکنون تمام تلاش سه هزار نفر از نیروهای خدوم شهرداری برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران، گردشگران و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) بوده است.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا در چند روز گذشته از برنامه‌ریزی لازم برای اسکان مسافرانی که در بوستان‌های اعلام شده از قبل چادر نصب کرده بودند، خبر داد و گفت: شب گذشته با تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف این مسافران به سالن‌های ورزشی سرپوشیده دارای امکانات و همچنین تعدادی از حسینیه‌های سطح شهر هدایت شدند‌.

 شهردار شیراز با بیان اینکه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک تمهيدات لازم برای پارکینگ‌های دائم و موقت پیش‌بینی شده بود، افزود: در حال حاضر ترافیک قابل قبولی را در سطح شهر داریم که البته نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی برای توسعه فضای پارکینگی هستیم‌‌.

انتهای پیام
captcha