تدارک تشکل‌های قرآنی فارس برای ایام رمضان
کد خبر: 4129663
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

تدارک تشکل‌های قرآنی فارس برای ایام رمضان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در تشریح برنامه‌های این مراکز در ایام ماه مبارک رمضان از اجرای طرح «هر خانواده، یک صفحه قرآنی»، مراسم روزانه جزءخوانی قرآن و افطاری ساده طی این ایام خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، به تشریح برنامه‌های این مراکز در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: تمام مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان برنامه‌های محفل قرآنی و کلاس‌های قرآن در طول ماه مبارک رمضان دارند.

وی با بیان اینکه 375 خانه قرآنی برنامه‌های قرآنی را طی ایام بهار قرآن اجرا می‌کنند، افزود: امسال با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه رمضان، مؤسسات قرآنی فارس ابتکاری برای میهمانان نوروزی به خرج دادند تا میهمانان هم بتوانند در محافل قرآنی ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

اسلامی از اجرای طرح «هر خانواده، یک صفحه قرآنی» طی این ایام توسط مؤسسات قرآنی استان فارس خبر داد و گفت: در این طرح هر خانواده در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در حدود پنج دقیقه یک صفحه از قرآن را تلاوت می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس با تصریح اینکه این طرح در کل استان اجرا می‌شود، بیان کرد: همچنین مراسم جزءخوانی به‌صورت روزانه در تمام مؤسسات و خانه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی گفت: اجرای طرح افطاری ساده از دیگر برنامه‌های مؤسسات قرآنی طی ایام رمضان است که این طرح با حضور میهمانان نوروزی در سطح استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha