اضافه شدن بخش ویژه حضرت شاهچراغ(ع) به جشنواره ملی شعر باران
کد خبر: 4127836
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

اضافه شدن بخش ویژه حضرت شاهچراغ(ع) به جشنواره ملی شعر باران

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس از اضافه شدن بخش ویژه حضرت شاهچراغ(ع) به جشنواره ملی شعر باران خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت تکریم شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) این بخش به جشنواره ملی دانشجویی اضافه شد.

محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدرضا غلام‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس عصر دیروز، ۲۱ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اضافه شدن بخش ویژه حضرت شاهچراغ(ع) و البته استقبال خوب مخاطبان از این جشنواره با هدف بسترسازی برای حضوری پُرشور و شعور، مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره شعر باران، تمدید شده است.

وی با بیان اینکه  جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران از ایده‌های خلاقانه جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌رود، گفت: این جشنواره، سه دوره موفق را پشت سرگذاشته و امروز مخاطبان خود را یافته است.

غلام‌پور با تصریح اینکه چهارمین دوره جشنواره شعر باران، تغییراتی نسبت به ادوار قبلی داشته است، گفت: در این دوره، علاوه بر سرایش، بخش ترجمه نیز افزوده و از دانشجومترجمان دعوت شده است که آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس اظهار کرد: در این دوره از جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران، علاوه بر موضوعات قرآن و عترت و مضامین آزاد بخش ویژه‌ای با عنوان حضرت شاهچراغ(ع) اضافه شده است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره سراسری دانشجویی این امکان را دارند که سروده‌ها و ترجمه‌های خود در موضوعات اعلام شده را در قالب‌های کلاسیک و نو، تا انتهای فروردین ماه سال ۱۴۰۲، به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

غلام‌پور با یادآوری اینکه شیوه‌های مختلفی برای تسهیل در ارسال آثار، پیش‌بینی شده است، افزود: دانشجویان علاقه‌مند از سراسر کشور، می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی Cul.fr@acecr.ac.ir، یا شبکه‌های اجتماعی با شماره ۰۹۰۳۲۹۴۱۰۰۳ و نشانی  @shere_baran_festival، آثارشان را ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه اطلاعات کاملتر این جشنواره ادبی در نشانی Roytab.ir/sherebaran۴ ثبت شده است، گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای طرح سؤالات و تکمیل اطلاعات خود با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۳۰۰۷۱۶، تماس بگیرند.

وی همچنین یادآور شد: نشانی پُستی دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران، شیراز میدان امام حسین(ع)، ابتدای خیابان صورتگر، ساختمان جهاددانشگاهی، طبقه چهارم، معاونت فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha