مشارکت ۷ هزار نفری دانش‌آموزان فارس در مرحله ۱۴گانه مسابقات قرآن
کد خبر: 4127766
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶

مشارکت ۷ هزار نفری دانش‌آموزان فارس در مرحله ۱۴گانه مسابقات قرآن

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از مشارکت ۷ هزار نفری دانش‌آموزان این استان در مرحله ۱۴ گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال جاری خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات در اسفندماه جاری در ۱۴ نقطه استان برگزار شد.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسعلیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اتمام مرحله چهارده گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان این استان خبر داد و گفت:‌ این مسابقات از روزهای نخست اسفندماه جاری در 14 نقطه استان فارس برگزار شد.

وی افزود: مسابقات مذکور در رشته‌های پژوهشی تفسیر، نهج‌البلاغه، صحيفه سجادیه، گفتمان مهدوی، انشا نماز، احکام و رشته‌های آوایی شامل قرائت تحقيق، اذان، مداحی، دعاخوانی و حفظ قرآن کریم برگزار شد.

شادباش از مشارکت 7 هزار نفری دانش‌آموزان فارس در این مرحله از مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی شهرستان‌های اوز، لامرد، کازرون، مشهد مرغاب، خرمب‌ید، ارژن، خفر، زرقان، استهبان، شیبکوه، کوهمره، زرین دشت، فراشبند برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه یک هزار نفر از برگزیدگان این مرحله به مرحله استانی مسابقات راه پیدا خواهند کرد، زمان برگزاری مرحله استانی را اردیبهشت‌ماه سال 1402 اعلام کرد.

وی یادآور شد:‌ برگزیدگان مرحله استانی نیز در تیر و مردادماه سال 1402 به مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌آموزان که میزبانی مشهد و کرمانشاه برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha