کار در مجموعه‌های امنیتی، جهاد در عرصه گمنامی است
کد خبر: 4126501
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

کار در مجموعه‌های امنیتی، جهاد در عرصه گمنامی است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری فارس، کار در مجموعه‌های حراستی، امنیتی و اطلاعاتی را جهاد در عرصه گمنامی دانست و گفت: در عرصه رویارویی آشکار با نظام سلطه قدرت خود را به اثبات رسانده‌ایم.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 15 اسفندماه در جمع مسئولان حراست دستگاه‌های اجرایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان افزود: فضای خدمت خالصانه برای سربازان گمنام به دور از رسانه‌های جمعی فراهم است که باید این مسئله را قدر دانست.

وی، کار در مجموعه‌های حراستی، امنیتی و اطلاعاتی را جهاد در عرصه گمنامی دانست و گفت: در عرصه رویارویی آشکار با نظام سلطه قدرت خود را به اثبات رسانده‌ایم.

محبی‌پور اظهار کرد: کار در مجموعه حراست و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی سخت است و دغدغه‌های پایان‌ناپذیری دارد.

وی تاکید کرد: در عرصه دفاع امنیتی در دهه 60 در کف خیابان‌ها تکلیف سازمان منحوس منافقین روشن شد، در 8 سال دفاع مقدس نیز در عرصه نظامی تکلیف خود را در برخورد نظامی با دشمن مشخص کردیم به نحوی که با گذشت بیش از 3 دهه از آن زمان کسی جرات نگاه نظامی به ایران ندارد.

محبی‌پور با بیان اینکه در عرصه جنگ پنهان باید کار پرشدت‌تر دنبال شود، گفت: دشمنان ایران در پنهان دنبال هجمه و دشمنی با ملت ایران هستند که از جمله این موارد می‌توان به جنگ سایبری، روانی، حمایت از اپوزیسیون، حمایت از شلوغی و ناآرامی‌ها ، ضربه اقتصادی و ... اشاره کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: نقش رژیم اشغالگر قدس در حوزه هسته‌ای و تحریم‌ها علیه ایران بارز و در مدت اخیر بی‌سابقه است که باید در این زمینه و فشار اقتصادی آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان برای کشور پیچیده است، گفت: نفوذ گسترده در بدنه دستگاه‌های مهم کشور  و جنگ سایبری علیه ایران برنامه‌ریزی شده است. امیدی در پی ناآرام‌‌های اخیر در دل دشمن ایجاد شده بود که مردم آن را ناکام گذاشتند. ‌

محبی‌پور با اشاره به وقایع اخیر درخصوص مسمومیت‌ها در مدارس ادامه داد: این موضوع قابل بررسی است و یکی از کارکردهای سیستم‌های جاسوسی این است که برخی افراد ناآگاه را تحت عنوان نفوذی‌های احمق در مسیر اهداف خود به کار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: دشمنان دنبال این هستند که با تحریک افراد ناآگاه با استفاده از اقداماتی مدارس را به تعطیلی بکشانند که البته هنوز این موارد به تائید مقامات بهداشتی و آزمایشگاه‌ها نرسیده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری فارس اضافه کرد: اقدامات خرابکارانه در دستور کار دشمنان است که باید نسبت به آن آگاه بود.

وی با اشاره به اینکه کارکرد نیروهای حراست در این برهه بسیار مهم است، گفت: احساس خطر حیاتی برای دشمن و حرکت‌های پیشروانه جمهوری اسلامی دلیل این هجمه‌ها و توطئه‌ها علیه ملت ایران است.

انتهای پیام
captcha