سریال حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) ساخته می‌شود
کد خبر: 4125972
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

سریال حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) ساخته می‌شود

معاون سیمای رسانه ملی از ساخت سریال حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.

دیدار معاون سیمای رسانه ملی با مسئولان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، محسن برمهانی، معاون سیمای رسانه امروز، 13 اسفندماه در سفر به شیراز از ساخت سریال حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) در شیراز خبر داد و گفت: این سریال با همکاری سیما فیلم و شبکه فارس ساخته می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مراحل تحقیق و پژوهش این سریال رو به پایان است و تیم نویسندگی کار خود را شروع کرده است و این سریال قرار است در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) از رسانه ملی پخش شود.

برمهانی، مرکز فارس را موفق‌ترین و کیفی‌ترین مرکز از نظر زیرساخت و محتوا معرفی کرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد تعامل بیشتر صدا و سیمای فارس با شبکه‌های سراسری خواهیم بود.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس هم در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های این مرکز در بخش‌های مختلف گفت: صدا و سیمای مرکز فارس این آمادگی را دارد در زمینه تولید برنامه‌های مستند، تله فیلم، سریال، طنز اجتماعی و برنامه‌های تلویزیونی در حوزه‌ فرهنگ و ادب، بخشی از نیاز‌های مخاطبان رسانه‌ ملی را تامین کند.

آیت‌الله لطف‌‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در دیدار با معاون رسانه ملی با اشاره به ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس گفت: این مرکز می‌تواند علاوه بر تولید برنامه‌های استانی در زمینه برنامه‌سازی برای سایر شبکه‌ها و مخاطبان گام بردارد.

وی از مخاطبان رسانه ملی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: با نگاه ویژه به مرکزفارس می‌توان این سرمایه‌ها را حفظ و راه را برای مشارکت بیشتر آن‌ها در سایر مقوله‌های توسعه هموار کرد.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته مجموعه همکاران صدا و سیمای مرکز فارس به‌ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی به نظر می‌رسد آن طور که باید حضور مردم این خطه و دیار در شبکه‌های ملی دیده نمی‌شود.

امام جمعه شیراز افزود: درکنار مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس، جوانان با استعدادی در این استان فعالیت دارند که با آموزش و حمایت می‌توانند در زمینه تولید محتوا مشارکت کنند که این آموزش و حمایت می‌تواند به‌وسیله رسانه ملی نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

همچنین محسن برمهانی، معاون سیمای رسانه ملی در سفر به شیراز به دیدار دو خانواده حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و حسینیه سیدالشهدای شیراز نیز رفت.

وی با حضور در منزل شهید مجتبی ندیمی از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی(ع) و شهید محمد مهدوی از شهدای حادثه تروریستی حسینیه سید الشهدای شیراز، از خانواده این شهدای والامقام تجلیل کرد.

معاون سیمای رسانه ملی گفت: در حوزه پویانمایی و سریال‌های تلویزیونی در خصوص شهدا کار‌های خوبی انجام گرفته است که برخی از این مجموعه ها در حال پیش تولید و آغاز فیلمبرداری است.

برمهانی ادامه داد: شرح زندگینامه شهید لاجوردی، شهید نادر مهدوی، شهید صدرزاده و آثار پویانمایی در خصوص شهدای خبرنگار در حال تولید است که نشان‌دهنده توجه ویژه رسانه ملی به فرهنگ شهید و شهادت است.

معاون سیمای رسانه ملی در ادامه سفر خود به شیراز در جمع اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فارس، بر ساخت و تولید برنامه‌های تلویزیونی در سومین حرم اهل بیت(ع) و استان فارس با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی هنرمندان جوان این خطه تاکید کرد.

معاون سیمای رسانه ملی در پایان سفر خود به شیراز با حضور در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینای این شهر از نزدیک با بخش‌های مختلف این مرکز خیریه درمانی آشنا شد.

انتهای پیام
captcha