برترین‌های مسابقات قرآن بسیج فارس معرفی می‌شوند
کد خبر: 4125298
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

برترین‌های مسابقات قرآن بسیج فارس معرفی می‌شوند

مراسم اختتامیه بیست و هشتمین و بیست و نهمین مسابقات قرآن بسیج استان فارس در روز 15 اسفندماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه بیست و هشتمین و بیست و نهمین مسابقات قرآن بسیج استان فارس در روز دوشنبه، 15 اسفندماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت 15 در سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس آغاز خواهد شد، سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان آیات وحی را تلاوت خواهد کرد.

در این مراسم همچنین آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس؛ سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و رئیس دارالقرآن بسیج کشور سخنرانی خواهند کرد.

مرحله نخست بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن بسیج در سطح مساجد استان فارس با مشارکت 18 هزار نفر از بسیجیان از ابتدای سال جاری برگزار شد و بعد از آن مسابقات در سطح حوزه و بعد از آن در ایام دهه فجر در سطح نواحی و در نهایت مرحله استانی نیز طی هفته گذشته در سطح استان فارس برگزار شد.

در مرحله استانی این مرحله از مسابقات 400 نفر شرکت کردند که 100 نفر از آنان در مراسم اختتامیه به عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل خواهند شد و 100 نفر نیز از برگزیدگان بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن بسیج معرفی و تجلیل خواهند شد.

یادآور می‌شود، بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن بسیج در استان فارس در سال گذشته برگزار شده بود که به دلیل شیوع کرونا مراسم اختتامیه آن در سال گذشته برگزار نشد و امسال همزمان با اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha