دسته‌های عزاداری پیاده و خودرویی در شیراز به راه می‌افتند
کد خبر: 4122048
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

دسته‌های عزاداری پیاده و خودرویی در شیراز به راه می‌افتند

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس از راه‌اندازی دسته‌های عزاداری سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) هم به صورت خودرویی و موتوری و هم به صورت پیاده در شیراز خبر داد.

رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارسرضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به در پیش رو بودن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: از آنجا که نگین‌های درخشان شیراز و استان فارس فرزندان هفتمین امام شیعیان هستند، لذا برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای بزرگداشت سالروز شهادت ایشان در شیراز انجام شده است.

وی افزود: البته به مناسبت بزرگداشت این سالروز 7 هزار هیئات مذهبی در سطح استان تدارک ویژه عزاداری دیده‌اند، اما در شیراز این مراسم با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

محمدیان از راه‌اندازی دسته‌های عزاداری سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) هم به صورت خودرویی و موتوری و هم به صورت پیاده در شیراز خبر داد و گفت: حرکت خودرویی و موتوری سوگواران امام موسی کاظم(ع) در روز پنج‌شنبه، 27 بهمن از ساعت 14:30 از سمت محله کشن به سمت حرم شاهچراغ(ع) آغاز خواهد شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس اظهار کرد: همچنین دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری هیئات مذهبی شیراز از امامزاده ابراهیم(ع) شیراز در ساعت 15 روز پنج‌شنبه، 27 بهمن به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: به یاری خدا مراسم سوگواری یکپارچه و متحد هیئات مذهبی شیراز در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در حرم فرزند بزرگوار ایشان حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha