پیشرفت کشور با خودباوری و وحدت ملی حاصل می‌شود
کد خبر: 4121336
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

پیشرفت کشور با خودباوری و وحدت ملی حاصل می‌شود

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی گفت: بی‌شک حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن با خودباوری و وحدت ملی حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری فارس، راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز، 22 بهمن در حاشیه راهپیمایی این روز ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بی‌شک حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن با خودباوری و وحدت ملی حاصل شده است.

 وی بیان کرد: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ دلیل ماهیت ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی آن سبب شد تا کشورهای غربی و در رأس آن امریکا در منطقه احساس خطر کنند و به‌همین منظور از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران آشکار ساختند.

 موسوی، پیروی از منویات و ارشادات مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به جهانیان و به‌خصوص قدرت‌های استکباری جهان نشان دادند که تا آخرین نفس در راه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل(ره) و همچنین پاسداری از خون پاک شهدا ایستادگی کرده و گوش به فرمان و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

یادآور می‌شود، در 40 حوزه قضایی استان فارس نیز قضات و کارکنان ضمن حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ایستگاه میزخدمت به مردم برپا و مشکلات قضایی را بررسی و سوالات حقوقی آنان را پاسخ دادند.

انتهای پیام
captcha