ارائه خدمات رایگان حمل و نقل شهری شیراز در ۲۲ بهمن
کد خبر: 4121163
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

ارائه خدمات رایگان حمل و نقل شهری شیراز در ۲۲ بهمن

معاون حمل‌ و‌ نقل و ترافیک شهرداری شیراز از ارائه خدمات رایگان خطوط قطار شهری و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در روز ۲۲ بهمن در این کلان‌شهر خبر داد.

هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل‌ و‌ نقل و ترافیک شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل‌ و‌ نقل و ترافیک شهرداری شیراز امروز، 21 بهمن گفت: خطوط قطار شهری و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از سطح شهر تا مسیر راهپیمایی به صورت رایگان در روز ۲۲ بهمن‌ماه خدمات‌رسانی می‌کند.

 وی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: قطار شهری در روز شنبه، ۲۲ بهمن ماه در خط یک از ساعت ۷ الی ۲۱ و در خط 2 از ساعت ۹ الی ۱۳ به صورت رایگان آماده خدمات‌رسانی به شهروندان ولایتمدار شیراز است.

شه‌دوست شیرازی با دعوت از شهروندان غیور شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) برای حضور در راهپیمایی ایام‌الله 22 بهمن گفت: خط ۲ مترو از ایستگاه قهرمانان واقع در میدان اول شهرک میانرود به سمت میدان امام حسین(ع) از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در خصوص ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی نیز گفت: با تمهیدات انجام شده تعداد ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از سطح شهر تا مسیر راهپیمایی به صورت رایگان خدمات ارائه کرده و در پایان مراسم نیز بازگشت شهروندان را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha