شأن مسئولان در خدمت‌گزاری بی‎‌منت است
کد خبر: 4120577
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۶

شأن مسئولان در خدمت‌گزاری بی‎‌منت است

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه شأن مسئولان در خدمت بی‌منت به مردم است، گفت: به دنبال بزرگنمايی، شعار و تبليغات نيستيم و هدفی جزء خدمت به مردم شيراز نداریم.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز، عصر سه‌شنبه، 18 بهمن در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی که به مناسبت دهه فجر انجام شد، گفت: امسال شاهد مراسم افتتاح و كلنگ‌زنی پروژه‌های متفاوت نسبت به سال‌های گذشته در ايام دهه فجر هستيم كه در روزهای مختلف تقسيم شده است. 

وی با بیان اینکه به دنبال بزرگنمايی، شعار و تبليغات نيستيم، افزود: هدف شورا و خانواده بزرگ شهرداری شيراز، جز خدمت به مردم شيراز چيزی نيست.

اسدی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ١١٢ پروژه به ارزش ۱۳هزار و ۴۱۰ ميليارد تومان پروژه در دهه فجر امسال توسط مديريت شهری، گفت: امروز و در سومين مرحله از افتتاح و كلنگ‌زنی پروژه‌ها، به افتتاح و كلنگ‌زنی ١٨ پروژه مناطق ٢ و ۴ رسيده‌ايم كه اكثر اين پروژه‌ها در كمتر از يكسال به بهره‌برداری رسيده‌اند.

شهردار شیراز كلنگ‌زنی تقاطع غيرهمسطح سفير ـ رحمت، افتتاح مجموعه ورزشی قلعه شاهزاده بيگم، اتمام عملیات لوله‌گذاری بلوار سيبويه، اجراي لوله‌گذاری به وسيله لوله‌های بتنی با قطر ١٤٠٠ ميلیمتر، دفع و هدايت آب‌های سطحی در زمان بارندگی و كنترل سيلاب و ارتقای سطح كيفی و ايمنی معابر را از پروژه‌های گام سوم جهش عمرانی شیراز برشمرد و گفت: تا پايان دهه فجر و تا اواسط اسفندماه تعدادی از پروژه شهری در اين كلان‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنين از آغاز بهره‌برداری فاز نخست خط ٢ مترو شيراز در بهمن‌ماه خبر داد و افزود: فاز يك خط ٢ مترو شيراز به طول بیش از ۸ كيلومتر از ميدان قهرمانان تا ميدان امام حسين(ع) به بهره‌برداری می‌رسد و مسافرگيری در سه ايستگاه آغاز می‌شود.

اسدی ارزش ريالی روز اين پروژه را بيش از  ۱۰ هزار ميليارد تومان اعلام كرد و افزود: شيراز پس از تهران ومشهد دومين كلان‌شهری‌ است که خط ۲ مترو را بهره‌برداری می‌رساند.

شهردار شیراز همچنین استقبال بالا از خط یک مترو شيراز توسط شهروندان این کلان‌شهر را مایه مباهات شهرداری و شورا ذکر کرد و گفت: شورا و شهرداری شیراز خدمت‌گزار راستينی برای شهروندان خود هستند. معتقدیم که شأن مسئولان صرفاً در این است که خدمت بی‌منتی به مردم داشته باشند.

وی در پایان گفت: در نخستين روز از دهه فجر در پارك بزرگ كوهستانی دراك حاضر شديم و علاوه بر بهره‌برداری از يك مجتمع گردشگري و تفريحی، تعدادی از پروژه‌های مناطق ٦ و ١٠ نيز افتتاح و كلنگ زنی شدند. همچنین در دومين مرحله از جهش عمرانی نيز شاهد بهره‌برداری از يك پيست موتورسواری، كلنگ‌زنی سالن غير توپی و كلنگ‌زنی پروژه تقاطع قائم-رحمت به ارزش ٢٥٠ ميليارد تومان بودیم.

انتهای پیام
captcha