احصای نیازمندی‌های مردم مناطق محروم استان فارس
کد خبر: 4120531
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

احصای نیازمندی‌های مردم مناطق محروم استان فارس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس با بیان اینکه هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی با این ستاد موجب انجام اقدامات خوبی در مناطق محروم شده است، گفت: نیازمندی‌های مردم مناطق محروم توسط این گروه‌های جهادی احصا و نهاد‌ها مکلف هستند تا با تابلو دولت انقلابی پیش بروند.

دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس با مدیرکل امور بانوان استانداریبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس، حسین پورنورعلی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس امروز، 18 بهمن در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان ضمن تشریح فعالیت‌های این ستاد گفت: هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان موجب شده است در راستای محرومیت‌زدایی در روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر اقدامات خوبی انجام گیرد.

وی با اشاره به رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی و تحولات چشم‌گیری در سطح استان، بیان کرد: نیازمندی‌های مردم مناطق محروم توسط این گروه‌های جهادی احصا و نهاد‌ها مکلف هستند تا با تابلو دولت انقلابی پیش بروند.

 پورنورعلی در ادامه با اشاره به فعالیت سه بنیاد برکت، بنیاد 15 خرداد و بنیاد احسان گفت: اولویت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توانمندسازی افراد نیازمند و امور زیر بنایی در قالب ایجاد اشتغال و پروژه‌های عمرانی است لذا با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، گرو‌ه‌های جهادی در خصوص تولید و اشتغال دغدغه‌های زیادی دارند.

وی همچنین گفت: بنیاد برکت در حوزه اشتغال و اقدامات عمرانی و زیرساخت با تمرکز فعالیت‌ها در روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها فعالیت دارد که کار‌های محرومیت‌زدایی را در مناطق سیل‌زده جنوب فارس در دستور کار دارد. همچنین در این بنیاد درمان ناباروری زوجین جوان دنبال می‌شود.

پورنورعلی با بیان اینکه بنیاد احسان نیز در زمینه‌های حمایتی، سلامت و اقدامات جهادی فعالیت دارد، گفت: بنیاد ۱۵ خرداد نیزماموریت ناباروری و در بحث جوانی جمعیت مشعول به‌کار است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس یادآور شد: طرح حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو در استان با توزیع پک سیسمونی، پوشاک و تسهیلات بدون بهره از مهرماه امسال آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha