تلاش برای آزادسازی 54 زندانی نیازمند در پاسارگاد
کد خبر: 4120520
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

تلاش برای آزادسازی 54 زندانی نیازمند در پاسارگاد

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، با کمک خیران شهرستان پاسارگاد زمینه آزادی 54 زندانی جرائم غیر عمد این شهرستان فراهم شد.

جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد، پاسارگادبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، همزمان با سفر رئیس کل دادگستری استان فارس به حوزه قضایی پاسارگاد جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان پاسارگاد امروز، 18 بهمن با حضور خیرین نیک‌اندیش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در این مراسم با بیان اینکه قضات دادگستری استان در چارچوب قوانین و مقررات تلاش کرده‌اند تا زمینه آزادی و رهایی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کنند، گفت: آنچه ناجی ما خواهد شد همین نیّات خیرخواهانه و اقدامات نوع دوستانه است.

وی گلریزان را فرصتی برای تزکیه و شکرگزاری برخورداری از نعمات خواند و اظهار امیدواری کرد: با همت خیران این شهرستان 54 زندانی جرائم غیر عمد این شهرستان از جمله دو تن از بانوان زندانی از زندان رهایی خواهند یافت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با بیان اینکه میزان بدهی زندانیان جرائم غیر عمد پاسارگاد 35  میلیارد ریال است، گفت: در صورت جمع‌آوری شدن نیمی از این مبلغ در این گلریزان با کمک سایر نهادهای حمایتی و کمک‌های دستگاه قضایی زمینه آزادی همه زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان فراهم خواهد شد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع احیای دادسرا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شده است و امیدواریم به زودی با اصلاح تشکیلات قضایی در این شهرستان شاهد احیای مجدد دادسرا در پاسارگاد باشیم.

این مقام ارشد قضایی استان فارس تصریح کرد: نتیجه نهایی اجرای دقیق سند تحول قضایی رضایتمندی عمومی است و ما تلاش کرده‌ایم تا با اجرای دقیق تکالیف قانونی خود ضمن ارتقای جایگاه دادگستری استان در کشور این امر مهم را محقق کنیم.

انتهای پیام
captcha