همکاری مشترک کمیته امداد و قوه قضائیه در خدمت‌رسانی به نیازمندان
کد خبر: 4120160
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

همکاری مشترک کمیته امداد و قوه قضائیه در خدمت‌رسانی به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد هم‌افزایی و تعامل بین این سازمان و قوه قضائیه در جهت ارائه خدمات به مددجویان نیازمند خبر داد و گفت: طی 10 ماه امسال 1464 نفر از جامعه مددجویان از ظرفیت‌های کانون وکلای فارس، وکلای قوه قضائیه و بسیج حقوقدانان فارس بهره‌مند شدند.

همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، 17 بهمن در همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از نیازمندان که با حضور رئیس کل دادگستری فارس، دادستان شیراز و جمعی از وکلا برگزار شد، با بیان اینکه کارهای بزرگی برای جامعه مددجویی با عنایت همکاران حقوقی انجام شده است، افزود: تفاهم‌نامه‌ای در همین راستا با موضوع ایجاد هم‌افزایی و تعامل بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و قوه قضائیه در جهت ارائه خدمات به مددجویان نیازمند منعقد شده است.

وی تصریح کرد: طرفین تفاهم‌نامه مذکور با تعامل و هم‌افزایی از ظرفیت‌های یکدیگر در جهت تسهیل احقاق حق مددجویان با انجام اموری نظیر معاضدت‌های حقوقی، آموزش‌های حقوقی، ارائه خدمات به محجورین در زمینه‌های مختلف و ... بهره‌مند می‌شوند.

موصلی با بیان اینکه در 10 ماهه امسال با همکاری قضات 145 مورد احکام جایگزین حبس به نفع نیازمندان صادر شده است، گفت: همچنین 1464 نفر از جامعه مددجویان از ظرفیت‌های کانون وکلای فارس، وکلای قوه قضائیه و بسیج حقوقدانان فارس بهره‌مند شدند.

 مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان بیان کرد: 1964 نفر از ولی نعمتان این نهاد با معرفی به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از پرداخت هزینه‌های خدمات حقوقی معاف شدند.

انتهای پیام
captcha