اجرای ۹۰۰ ویژ‌ه‌برنامه در شیراز طی دهه فجر
کد خبر: 4120014
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

اجرای ۹۰۰ ویژ‌ه‌برنامه در شیراز طی دهه فجر

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز از اجرای ۹۰۰ برنامه به همت بسیجیان پایگاه‌ها کانون‌ها و حوزه‌های این ناحیه طی ایام دهه فجر در این کلان‌شهر خبر داد.

محمدبهادر علی‌پور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدبهادر علی‌پور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز، امروز، 17 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر گفت: در دهه مبارک فجر، 900 برنامه این نهاد به همت بسیجیان در پایگاه‌ها، کانون‌ها و حوزه‌های این ناحیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران سربلند و در اوج عزت و افتخار قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان با تدابیر مقام‌ معظم رهبری با همه توان در مقابل دشمنان ایستاده و همه استکبار جهانی را ناامید کرده است.

علی‌پور یادآور شد: در ویژه برنامه‌های دهه فجر، نگاه ویژه‌ای در برگزاری همایش‌های جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی و همچنین جهاد محرومیت‌زدایی وجود خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز به برگزاری رزمایش بیت‌المقدس ۱۳ توسط گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر این ناحیه اشاره کرد و افزود: جهاد آب‌رسانی در دهه فجر، توسط گروه جهادی شهید قاجاری با همکاری اداره آبفا شیراز به روستای نوروزآباد انجام خواهد گرفت.

وی نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی، جشن انقلاب و همایش‌های زیست عفیفانه، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره‌های شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدا و جانبازان، مانور مدیریت در شرایط اضطراری، افتتاح یادمان شهید جاویدالاثر کاظم نجمی، استقرار تیم‌های انتقال خون، اردوهای جهادی و رزمایش‌های کمک مؤمنانه، جام ورزشی، رژه موتوری و خودرویی، پیاده‌روی خانوادگی، اعتکاف دانش‌آموزی، مسابقات و نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و فضاسازی و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

علیپور در پایان ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: یادواره شهدای کلان‌شهر شیراز نیز در روز چهارشنبه، 19 بهمن‌ در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در بلوار پاسداران شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha