اجرای طرح «ناگهان باران» به همت بانوان طلبه یزدی
کد خبر: 4119773
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

اجرای طرح «ناگهان باران» به همت بانوان طلبه یزدی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اجرای طرح «ناگهان باران» به همت بانوان طلبه، از اعزام تیم‌های تبلیغی و فرهنگی با اولویت اجرای نمایش و تئاتر به مدارس و مناطق محروم خبر داد.

مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزدمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام الله دهه فجر گفت: برنامه‌های مختلفی به همت بانوان طلبه در راستای جهادتبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 برنامه در این ایام اجرایی می‌شود، از اعزام تیم‌های تبلیغی - فرهنگی با عنوان «ناگهان باران» به مدارس و مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: این برنامه با اولویت اجرای نمایش و تئاتر در دستور کار قرار گرفته که تیم‌های جهادی در مدارس و محلات مختلف حضور می‌یابند و علاوه بر برگزاری جشن به تبیین دستاوردهای انقلاب خواهند پرداخت. همچنین تیمی با حضور در روستاها و مناطق محروم در زمینه ارائه خدمات به سالمندان و نیازمندان و حمایت تحصیلی به دانش‌آموزان این مناطق فعالیت خواهند داشت.

حسن‌پور ادامه داد: در طول این ایام نشست‌های اخلاقی و بصیرتی با موضوعاتی از جمله، «مقایسه جایگاه و مقام زن در دوران طاغوت و انقلاب»، «جایگاه بانوان در تمدن نوین اسلامی با تأکید بر اندیشه‌های مقام معظم رهبری»، «نقش بانوان در ماندگاری انقلاب اسلامی»، «زن، سلامت و انقلاب» و ... به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.

وی، برگزاری تریبون آزاد با موضوع دستاوردهای حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر جهاد تبیین، مسابقات مختلف در حوزه کتابخوانی، ورزشی، نقاشی، فرهنگی، قرآنی و ...، تقدیر از بانوان فعال عرصه انقلاب را از دیگر برنامه‌های شاخص در ایام الله دهه فجر برشمرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: در این ایام محافل انس با قرآن، شعر، خاطره‌گویی، اجرای پویش‌های مختلف از جمله «فجر آفرینان» و «لبخند رضایت»، پرده‌خوانی روزهای انقلاب، معرفی کتاب رمان‌های انقلاب، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله فجر انقلاب، همچنین صنایع‌دستی و محصولات ارگانیک و کارهای دستی فرزندان طلاب در راستای حمایت از بانوان طلبه نیز انجام می‌شود. 

وی با اشاره به حضور حداکثری بانوان طلبه در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در این زمینه نیز برنامه‌هایی اجرا می‌شود که مسابقه عکاسی و برگزاری غرفه  «دهه هشتادی- نوجوان ایرانی» و «دهه نودی- نونهال ایرانی» در مسیر راهپیمایی از آن جمله است.

انتهای پیام
captcha