۵۰۰ دانش‌آموز در فارس خادم معتکفین می‌شوند
کد خبر: 4119770
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

۵۰۰ دانش‌آموز در فارس خادم معتکفین می‌شوند

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از فعالیت ۵۰۰ دانش‌آموز به عنوان خادم معتکفین در آیین معنوی اعتکاف در مساجد استان فارس خبر داد.

مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، ‌عصر دیروز، 15 بهمن در بازدید از آیین معنوی اعتکاف‌های دانش‌آموزان در شیراز گفت: اعتکاف بهترین عرصه تمرین جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان جهت نقش‌پذیری در اجتماع است.

وی از فعالیت ۵۰۰ دانش‌آموز به عنوان خادم المعتکفین در آئین معنوی اعتکاف در مساجد استان فارس خبر داد و افزود: حضور پرشور دانش‌آموزان در مساجد و آیین معنوی اعتکاف، موجب ظهور پدیده نظم اجتماعی شده و دانش‌آموزان را جهت کنشگری معنوی فعال در عرصه اجتماع آماده خواهد ساخت.

کریمی با اشاره به جنگ تمام عیار ترکیبی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی علیه کودکان و نوجوانان بیان کرد: دشمن با تمام در فتنه اخیر به دنبال گسستن پیوندهای اجتماعی دانش‌آموزان با نظام و انقلاب بود اما دانش‌آموزان عزیز با الهام از مکتب تربیتی شهید سلیمانی با حضور گسترده‌ در میعادگاه اعتکاف در چله دوم انقلاب اسلامی نشان دادند ملت امام حسین یکپارچه تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با ستاد اعتکاف و اتخاذ تصمیماتی مبنی بر استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف نسبت به زمان مشابه قبل از کرونا با رشد چشمگیر سه برابری مواجه بوده است.

انتهای پیام
captcha