آغاز مراسم معنوی اعتکاف در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4119571
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

آغاز مراسم معنوی اعتکاف در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از آغاز مراسم معنوی اعتکاف با حضور 6هزار معتکف از سحرگاه امروز 15 بهمن در سطح استان خبر داد.

اعتکافحجت‌الاسلام والمسلمین، منصور باقربیک تبریزی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان 15 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت‌علی(ع) و روز پدر، گفت: طبق آمار، شش‌هزار نفر برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از طریق سامانه‌های اعلام شده ثبت‌نام کرده‌اند، که بیش از 50 درصد از افراد ثبت نام کننده را بانوان به خود اختصاص داده‌اند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با بیان اینکه براساس اطلاعات، 70 مسجد برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده بود که با توجه به کم بودن تعداد معتکفین، آمار هشت مسجد با سایر مساجد ادغام شدند و تعداد مساجد به 62 مسجد کاهش پیدا کرد، افزود: از تعداد مساجد درنظرگرفته شده برای اعتکاف، 5 مسجد به اعتکاف دانش‌آموزی اختصاص پیدا کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین باقربیک تبریزی تصریح کرد: دو هزار نفر از کل آمار معتکفین مربوط به دانش‌آموزان است که دانش‌آموزان برادر در دو مسجد و دانش‌آموزان خواهر در 3 مسجد زاهدان در این مراسم معنوی شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام
captcha