علت اصلی ناکامی دشمنان برآورد اشتباه از حرکت ملت ایران است
کد خبر: 4119360
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
بیانی:

علت اصلی ناکامی دشمنان برآورد اشتباه از حرکت ملت ایران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس علت اصلی ناکامی دشمن را برآورد اشتباه از حرکت رشید و انقلابی ملت ایران عنوان کرد و گفت: یکی از ارکان اصلی اقتدار این نظام حضور مستمر مردم و حمایت‌های رهبری بوده است.

ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور و در نخستین پنج‌شنبه دهه مبارک فجر، مراسم «میهمانی لاله‌ها» با حضور جمعی از مردم و مسئولان عصر پنج‌شنبه، 13 بهمن در جوار مزار شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از 22 بهمن سال 57 تلاش‌های خود را هر روز برای تخریب و تضعیف نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند تا برای ملت ایران مشکل ایجاد کنند و در این راه از هرآنچه که در توان داشتند، استفاده کردند اما نتوانستند مانع حرکت شتابنده جمهوری اسلامی شوند.

وی با تکریم یاد شهدای کشورمان اظهار کرد: دشمنان 17 هزار نفر از بهترین افراد کشور اعم از مردم و مسئولان را به شهادت رساندند اما نتوانستند به نتیجه مدنظر خود دست یابند. جنگ نابرابر 8 ساله و تحریم ایجاد کردند باز هم موفق نشدند و در برهه‌های گوناگون مشکلات امنیتی و اغتشاش در این کشور ایجاد کردند اما نتیجه نگرفتندو

بیانی، علت اصلی ناکامی دشمن را برآورد اشتباه از حرکت رشید و انقلابی ملت ایران عنوان کرد و گفت: دیروز با رهبری‌های امام و امروز با رهبری خلف صالح ایشان، این انقلاب با قوت در برابر تمام جهانخواران ایستاده است و مسیر را عزتمندانه طی می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با تأکید بر اینکه یکی از ارکان اصلی اقتدار این نظام حضور مستمر مردم و حمایت‌های رهبری بوده است، افزود: از جمله تحلیل‌های غلط دشمن در 6 سال گذشته این بود که جمهوری اسلامی سال 1400 را نخواهد دید اما مشاهده کردیم که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته و از آن عبور کردیم. همین امسال هم مقامات آمریکایی اعلام کردند که جمهوری اسلامی دی‌ماه را نخواهد دید که باز هم با موفقیت عبور کردیم.

وی با بیان اینکه در بهمن سال 1401 هم جمهوری اسلامی با حمایت مردم، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته است، افزود: ملت فهیم و رشید ایران علی‌رغم همه مشکلات پشت سر رهبری ایستاده و از این نظام و انقلاب حمایت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که به خون شهدا خدشه‌ای وارد شود.

بیانی در پایان یادآور شد: در دومین روز دهه فجر بنا شد که یک گلزار از گلزارهای روستاهای کشورمان به صورت نمادین در یکی از استان‌های شمالی کشور گلباران شده و مزار شهدای حرم شاهچراغ(ع) به عنوان نماد شهدای مظلوم گلباران شود و بهشت زهرای تهران هم به عنوان نماد گلزار شهدای ملی گلباران شود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از پوستر جشنواره ملی «ایده روایت زن شهید» با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha