پیام نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مناسبت آغاز دهه فجر
کد خبر: 4119137
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

پیام نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به مناسبت آغاز دهه فجر

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را سرفصل جدیدی در مناسبات بین‌المللی عنوان کرد.

پیام آیت الله دری نجف آبادی به مناسبت دهه فجر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را سرفصل جدیدی در مناسبات بین‌المللی عنوان کرد. متن پیام بدین شرح است:

«انقلاب اسلامی ایران، نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد و اسلام را به حکومت نشاند، بلکه بر کشورهای منطقه و قواعد بین‌المللی و جهانی نیز تأثیر گذاشت. دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومند تر می‌شود، تثبیت کند.

دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم الشأن، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته‌اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

انقلاب اسلامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگانِ به تنگ آمده از جور و ستم شاهنشاهی کاشت و بارور کرد. در مسیر پویایی خود با انواع حیله‌ها، نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان خاصه اعمال تحریم‌های سنگین و ظالمانه برای سد نمودن این راه پرافتخار روبرو گشت لیکن در پناه توکل به ذات اقدس الهی، وحدت و همدلی و نقش آفرینی مردم مؤمن و انقلابی بویژه جانفشانی شهیدان والامقام و بذل ایثار جامعه ایثارگری در سایه‌سار ولایتمداری و پیروی از رهبری‌ها و منویات داهیانه ولایت ۴۴ سال به حیات گرانبار خود تداوم بخشید به نحوی که دشمنان و در رأس آنان، استکبار جهانی هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کند.

اینک در طلیعه چهل و چهارمین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی و سالروز عزت، اقتدار و آزادی، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گلگون کفن و والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای حریم حرم اهل بیت (ع) را گرامی داشته و فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به مردم مؤمن و انقلابی سرزمین آفتاب و همه فجرآفرینان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و انتظار دارم همه نهادها و دستگاه‌ها با ارائه و اجرای برنامه‌های فرهنگی فاخر برای مردم در گرامیداشت و تبیین ابعاد و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز اهتمام ورزند».

انتهای پیام
captcha