راه‌اندازی پایگاه‌های سیار سلامت اجتماعی در مناطق محروم فارس
کد خبر: 4119105
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

راه‌اندازی پایگاه‌های سیار سلامت اجتماعی در مناطق محروم فارس

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از راه‌اندازی پایگاه‌های سیار سلامت اجتماعی تحت عنوان «سفیر مهر» با هدف ارائه خدمات سلامت روان و جسمانی به مناطق محروم و حاشیه شهرها خبر داد و گفت: هم‌اکنون در حال جذب اعتبار برای این پروژه هستیم.

مصطفی مشفقیان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مصطفی مشفقیان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس امروز، 12 بهمن‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: جنس پروژه‌های فرهنگی با عمرانی متفاوت است. پروژه‌های عمرانی زمانی که به بهره‌برداری برسند، اعلام می‌شوند اما در پروژه‌های فرهنگی قابلیت کلنگ‌زنی نیست لذا ترجیح این است که وقتی پروژه به سرانجام رسید، درباره آن صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه 3 پروژه فرهنگی به صورت شاخص در استان فارس دنبال می‌شود، افزود: نخست پروژه راه‌اندازی باشگاه اجتماعی همسران با هدف کاهش طلاق و افزایش فرزندآوری، جلوگیری از سقط جنین و ترغیب به ازدواج است.

مشفقیان ادامه داد: دومین پروژه راه‌اندازی پایگاه‌های سیار سلامت اجتماعی تحت عنوان «سفیر مهر» است که خدمات سلامت روان و جسمانی را به مناطق محروم و حاشیه شهرها و محلات جنوبی استان عرضه خواهد کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با بیان اینکه سومین پروژه راه‌اندازی باغ شوق زندگی با همکاری شهرداری شیراز است که در حال پیگیری است، گفت: این پروژه‌ها طبیعتاً با نگاهی مانند پروژه‌های عمرانی باید کلنگ‌زنی شده باشند زیرا اکنون در مرحله تخصیص بودجه و جذب اعتبار برای آن‌ها هستیم اما چون جنس پروژه‌های فرهنگی متفاوت است زمانی که به بهره‌برداری می‌رسد، اطلاع‌رسانی درباره آن صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha