دستاوردهای «کاظمی آشتیانی» مبتنی بر به‌کارگیری معنویت و علم بود
کد خبر: 4118817
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
مسلمی نائینی:

دستاوردهای «کاظمی آشتیانی» مبتنی بر به‌کارگیری معنویت و علم بود

رئیس جهاددانشگاهی کشور با اشاره به خدمات کاظمی آشتیانی در کالبد این نهاد گفت: کاظمی آشتیانی کار بزرگی در عرصه علمی انجام داد و دستاوردهای وی براساس باورهای دینی و معنویت و به‌کارگیری همزمان علم بود.

حسن مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی کشور، امروز، ۱۲ بهمن‌ماه در سفر دو روزه خود به خراسان‌جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی مولود انقلاب است. جهاددانشگاهی پیش از انقلاب وجود نداشت تا کار تحقیقاتی انجام داده و کارهای علمی را تشریح کند. این دستگاه موفقیت‌های بسیاری را به همراه داشت و الگویی منحصر به‌فرد است.

رئیس جهاد‌دانشگاهی کشور با اشاره به فعالیت این نهاد در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: یکی از نمونه‌های کار موفق در این نهاد پژوهشگاه رویان بود که تحقیق بر روی سلول‌های بنیادی را برای اولین بار آغاز کرد.

وی با اشاره به خدمات کاظمی آشتیانی در کالبد این نهاد تصریح کرد: کاظمی آشتیانی کار بزرگی در عرصه علمی انجام داد و دستاوردهای وی براساس باورهای دینی و معنویت و به‌کارگیری همزمان علم بود.

مسلمی نائینی با اشاره به فعالیت این نهاد در حوزه کشاورزی، علوم انسانی و توسعه شاخص‌های اجتماعی ادامه داد: جهاددانشگاهی کارهای بر زمین مانده را در کشور انجام داده؛ این نهاد پتانسیل زیادی دارد و کارهای متفاوتی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه یکی از مراکز مهم نظرسنجی در کشور ایسپای جهاددانشگاهی است که پیش‌بینی واقعی ارائه می‌دهد، یادآور شد: این مرکز در خراسان‌جنوبی در حوزه ظرفیت‌های استان می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

انتهای پیام
captcha