33 جشن مردمی انقلاب در محلات شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4118801
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

33 جشن مردمی انقلاب در محلات شیراز برگزار می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از برپایی 33 جشن مردمی پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق 11 گانه این کلان‌شهر خبر داد.

محمدرضا هاجری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیرازمحمدرضا هاجری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت این ایام برنامه‌های متنوع فرهنگی با صبغه شاد و مردمی در سطح شیراز اجرا خواهد شد.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری شیراز را طی این ایام برپایی جشن‌های مردمی اعلام کرد و افزود: به یاری خدا با استفاده از ظرفیت مساجد و محلات و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی 33 جشن بزرگ انقلاب اسلامی با صبغه شاد در سطح محلات شیراز برپا خواهد شد.

هاجری با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به مسئله ایجاد امید و نشاط در جامعه توسط دستگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: در همین راستا هر کدام از 11 منطقه شهرداری شیراز موظف به اجرای 3 جشن بزرگ مردمی طی این ایام شدند.

رئیس کمیته مسجدمحوری و محله‌محوری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برای سه ماه رجب، شعبان و رمضان برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده‌ایم، گفت: در اجرای این برنامه‌ها از ظرفیت نیروهای بسیج مردمی استفاده خواهد شد.

وی همچنین به فرا رسیدن ایام‌البیض اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی کردیم تا 100 مراسم معنوی اعتکاف در 100 مسجد محلات شیراز در ایام‌البیض برگزار شود که ثبت‌نام آن انجام شده است.

هاجری اظهار کرد: همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های متنوعی اجرا خواهیم کرد که از مهم‌ترین آن می‌توان به برپایی 110 برنامه «افطار آسمانی» در سطح محلات شیراز اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha