دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به درستی تبیین شوند
کد خبر: 4118698
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به درستی تبیین شوند

جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار بسیج با بیان اینکه امروز ابرقدرت‌های دنیا نقش جمهوری اسلامی را در معادلات جهانی بسیار مهم می‌دانند، گفت: باید نگاه دنیا به نظام جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود و از این مهجوریتی که در آن ماندیم و نتوانستیم پیام‌ها و دستاوردهای این نظام را بیان کنیم، خارج شویم.

امیر جاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار بسیجبه گزارش ایکنا از فارس، امیر جاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار بسیج امروز، 11 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» این استان با ابراز خشنودی از رشد کیفی و کمی جشنواره رسانه ای ابوذر نسبت به سال‌های گذشته، گفت: رسانه‌ها باید در راستای رفع مظلومیت جمهوری اسلامی در رابطه با دستاوردهای دوران بعد از انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی مقایسه نظام جمهوری اسلامی با رژیم پهلوی را نمونه مظلومیت این نظام عنوان کرد و افزود: قیاس این دو نظام اصلاً عقلانی نیست و دستاوردهای این دو با هم اصلا قایسه مقایسه نیستند.

جاهدی با بیان اینکه امروز ابرقدرت‌های دنیا نقش جمهوری اسلامی را در معادلات جهانی بسیار مهم می‌دانند، گفت: باید نگاه دنیا به نظام جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود و از این مهجوریتی که در آن ماندیم و نتوانستیم پیام‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را بیان کنیم، خارج شویم.

جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار بسیج با تأکید بر  اینکه بای برای رشد و بالندگی کشورمان تلاشی همه جانبه داشته باشیم، گفت: رسالت رسانه‌ها باید در مسیر و عنوان همین جشنواره باشد یعنی شخصیت جامع ابوذر غفاری در صدر اسلام باشد.

وی از اصحاب رسانه خواست به رسالت دینی و انقلابی خود عمل کرده و جایگاه عزت، آبرو و عظمیتی که ایران اسلامی در دنیا دارد را به خوبی برای نسل‌های آینده تبیین کنند.

انتهای پیام
captcha