دعوت از حافظان قرآن برای همکاری با بیت‌الاحزان
کد خبر: 4118689
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

دعوت از حافظان قرآن برای همکاری با بیت‌الاحزان

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان با اشاره به همکاری این مؤسسه با سازمان‌ها و نهادهای مختلف از حافظان قرآن در سراسر کشور برای همکاری در طرح‌های مشترک این مؤسسه دعوت به عمل آورد.

حجت الاسلام شاهسونیبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، امروز، 11 بهمن در پیامی ویدیویی حافظان قرآن کریم را به یک قیام و حرکت بزرگ قرآنی دعوت کرد.

وی با خطاب قرار دادن حافظان قرآن کریم بیت‌الاحزان گفت: زمینه‌های توسعه فعالیت‌های قرآنی برای مؤسسه در عرصه‌های مختلف فراهم شده است. بسیاری از ارگان‌ها و نهادها ازجمله وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، ارتش جمهوری اسلامی، کمیته امداد، نهضت سوادآموزی و ده‌ها مورد دیگر درخواست‌هایی را داشته‌اند که کلاس‌های مختلف در رشته‌های مختلف قرآنی برگزار کنیم و به شدت به کمک شما عزیزان نیاز داریم.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور از حافظان دعوت کرد حتی یک ساعت در روز در قالب تلفنی و مجازی یا در صورتی که شرایط فراهم است به عنوان سفیر قرآنی در مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم یا دانشگاه فرهنگیان یا به صورت روزانه و پاره وقت در اجرای طرح‌های قرآنی مؤسسه شرکت کنند و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان به نشانی beytolahzan.ir نسبت به نام‌نویسی در این فراخوان قرآنی اقدام کنند.

وی ادامه داد: حافظان کل یا 20 جزء قرآن کریم که از حافظان مؤسسه بیت‌الاحزان نیستند ولی مدرک سازمان دارالقرآن را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت بیت‌الاحزان ثبت‌نام کنند.

شاهسونی یادآور شد: اگر کسانی آشنا به زبان‌های خارجی هستند و می‌توانند در عرصه بین‌الملل با ما همکاری کنند و به صورت ویژه از توانمندی‌های آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیر مسئول بیت‌الاحزان در پایان ابراز امیدواری کرد: بتوانیم یک قیام قرآنی را در سال آینده شکل دهیم و از ظرفیت‌های مختلف قرآنی موجود نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام
captcha