درخشش متسابقان فارس در آزمون معارفی
کد خبر: 4118672
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

درخشش متسابقان فارس در آزمون معارفی

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس از درخشش سه نفر از متسابقان استان فارس در آزمون معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه مرحله کشوری آزمون معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در بازه زمانی 8 تا 10 بهمن‌ماه برگزار شد، گفت: این آزمون به صورت حضوری و در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی  افزود: در روز شنبه، 8 بهمن‌ماه جاری آزمون کتبی بخش بانوان و آقایان به صورت تستی و تشریحی برگزار شد و روز یکشنبه هم آزمون شفاهی بخش بانوان و روز دوشنبه نیز آزمون شفاهی آقایان برگزار شد.

جلالی با بیان اینکه نتایج این آزمون‌ها اعلام شده است، گفت: در همین راستا سه نفر از متسابقان استان فارس در آزمون‌های معارفی در دو بخش بانوان و آقایان حائز رتبه برگزیده شده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس یادآور شد: در بخش بانوان منصوره معینی از استان فارس در رشته تفسیر حائز رتبه چهارم و در بخش آقایان در رشته نهج‌البلاغه علی سوخکی رتبه دوم و ابراهیم مسجدی رتبه پنجم این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی یادآور شد: مرحله استانی آزمون معارفی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت آنلاین و همزمان با سراسر کشور در مهرماه سال جاری برگزار شد.

انتهای پیام
captcha