تکریم یاد «پدران آسمانی» توسط فرزندان شهدای فارس
کد خبر: 4118643
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

تکریم یاد «پدران آسمانی» توسط فرزندان شهدای فارس

در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) و روز پدر، همایش «پدران آسمانی» توسط جمعی از فرزندان شهدای استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

رضا فتحی‌زاد، مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، رضا فتحی‌زاد، مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس ظهر امروز، 11 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش «پدران آسمانی» در شیراز خبر داد و گفت: این همایش در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) و روز پدر توسط گروه جهادی جهش (جهادگران شاهد) متشکل از فرزندان شهدای استان فارس برگزار خواهد شد.

وی، زمان برپایی همایش مذکور را پنج‌شنبه، 13 بهمن‌ماه جاری ساعت 18 و مکان آن را تالار حافظ شیراز اعلام کرد و گفت: این همایش با حضور خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و تعدادی از پدران و مادران شهدا و فرزندان شاهد نخبه استان فارس و جمعی از مسئولان استان برگزار خواهد شد.

فتحی‌‍زاد یادآور شد: این برنامه هر ساله در 13 رجب توسط فرزندان شاهد دفاع مقدس در سراسر کشور در گلزارهای شهدا برگزار می‌شود و بعد از اجرای مراسم نیز قبور مطهر پدران شهید گلباران می‌شود اما امسال با توجه به شرایط آب و هوایی تصمیم بر آن شد که همایش مذکور در قالب سلسله نشست‌های «ستاره‌های شهر» مربوط به کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در تالار حافظ برگزار شود.

مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان شیراز دارای یک هزار و 516 شهید متأهل و دارای فرزند است، این مراسم را در سال جاری در شیراز با هشتک 1516 معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این همایش گفت: ایجاد اتحاد و انسجام بین فرزندان شهدای استان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد پدران شهید، معرفی فرزندان شهدای نخبه و تقدیر از مادران به عنوان کسی که حق پدر و مادری برگردن فرزندان شهدا دارند، از جمله اهداف برگزاری این همایش هستند.

فتحی‌زاد با بیان اینکه این همایش با اجرای هنرمندانه مجریان و خوانندگان کشوری همراه خواهد بود، گفت: در برگزاری این همایش کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، ارتش جمهوری اسلامی، کمیته مرکزی خادم‌الشهدا(ع) سپاه فجر، ایثارگران دستگاه‌ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صدا و سیمای فارس، آتش‌نشانی شیراز، اورژانس و... گروه جهادگران شاهد استان فارس را یاری کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha