بصیرت‌افزایی اولویت نخست برنامه‌های دهه فجر باشد
کد خبر: 4118490
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

بصیرت‌افزایی اولویت نخست برنامه‌های دهه فجر باشد

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بصیرت‌افزایی اولویت نخست اهداف اجرای برنامه‌های دهه فجر است،‌ گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تشریح شود تا با ارتقای سطح آگاهی ملت،‌ پاسخ کوبنده‌ای به شبهات و شایعات دشمنان علیه نظام داده شود.

نشست خبری فرمانده سپاه کربلا

به گزارش ایکنا از مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، روز گذشته، ۱۰ بهمن در نشست خبری با محوریت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از عوامل اصلی دشمنی دشمنان انقلاب که هرساله بیشتر می‌شود عمق راهبردی نظام است که در منطقه و بین‌الملل کسب کرده است.

وی افزود: نهال انقلاب اسلامی که از همان ابتدا مورد هجوم دشمنان قرار گرفته بود که با نثار خون شهدا و مردم پس از 44 سال به درخت تناور تبدیل شد و به این سادگی نیز آسیب‌پذیر نیست.

مسلمی اظهار کرد: دشمن بر آن است تا یأس و ناامیدی را بین مردم ایران گسترش دهد و مردم نیز در مقابل این فشارها سرتعظیم فرو آورند، اما مردم ایران در اغتشاشات اخیر کشور به درستی نشان دادند که صف آن‌ها از دشمنان انقلاب جداست.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: بصیرت‌افزایی در اولویت نخست اهداف اجرای برنامه‌های دهه فجر است باید در این ایام راویان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را تشریح کنند تا با ارتقای سطح آگاهی ملت،‌ پاسخ کوبنده‌ای به شبهات و شایعات دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داده شود.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین با هدف روایت دستاوردهای پیشرفت در دستور کار قرار دارد،‌ امیدآفرینی و نشاط‌آفرینی و جهاد خدمت‌رسانی نیز مورد توجه است.

سردار مسلمی با بیان اینکه ۶۰ عنوان برنامه به تعداد ۱۱ هزار و ۲۰۵ برنامه اجرایی در سطوح مختلف از پایگاه‌ها و نواحی مقاومت برنامه‌ریزی شده است، گفت: دیدار با ۲ هزار و ۲۷ خانواده شهید و ایثارگران هدفگذاری شده است.

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری ۴۲۸ برنامه آبروی محله در دهه فجر خبر داد و افزود:‌ هزار و ۲۴۵ مسابقه نیز به صورت انفرادی و گروهی خواهیم داشت.

وی از برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، صنایع‌دستی و... نیز خبر داد و یاد آورشد: هزار و ۵۴۸ نشست بصیرتی نیز در سطح اقشار برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه گشت‌های رضویون نیز با هدف ایجاد امنیت پایدار در سراسر خواهیم داشت، گفت:‌ حدود ۸۴۵ اثر در حوزه چندرسانه برای تبیین دستاوردهای انقلاب تولید شد که در دهه فجر منتشر می‌شود.

وی از برگزاری مراسم نمادین ورود امام راحل در فرودگاه بین‌المللی دشت ناز ساری خبر داد و افزود: همایش سلام آینده نیز در مدارس منتخب استان برگزار می‌شود.

سردار مسلمی به اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر به اردوهای راهیان نور در دهه فجر خبر داد و یاد آورشد: اعزام دانش‌آموزان دختر در حال اجراست و به زودی اعزام کاروان‌های دانش‌آموز پسر نیز آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب خبر داد و افزود: به همت بسیج جامعه کارگری سپاه کربلا با هدف رفع موانع تولید رزمایش خواهیم داشت.

وی به برپایی محفل انس با قرآن در عباس آباد اشاره کرد و گفت: ساماندهی گلزار شهدا، ایجاده جاده‌های بین مزارع کشاورزی، آب‌رسانی و لایروبی رودخانه‌ها و ایجاد دیواره‌سازی حریم رودخانه‌ها و... ازجمله طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه کربلا در دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha