دشمنان از نشر احکام دین و به اهتزاز در آمدن پرچم اسلام در هراسند
کد خبر: 4118439
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

دشمنان از نشر احکام دین و به اهتزاز در آمدن پرچم اسلام در هراسند

امام جمعه شهرستان بانه با محکوم کردن اهانت و آتش زدن کلام خدا توسط افراد افراطی در سوئد، گفت: این قضیه بیانگر آن است که اسلام در حال توسعه و پیشرفت است لذا دشمنان از نشر احکام دین و به اهتزاز در آمدن پیام اسلام هراس دارند.

جمال کریمی، امام جمعه شهرستان بانه

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، ماموستا جمال کریمی، امام جمعه شهرستان بانه با محکوم کردن اهانت و آتش زدن کلام خدا توسط افراد افراطی در سوئد، گفت: این قضیه بیانگر آن است که اسلام در حال توسعه و پیشرفت است لذا دشمنان از نشر احکام دین و به اهتزاز در آمدن پیام اسلام هراس دارند.

وی با تبریک فرارسیدن ماه بهمن ماه بازگشت امام راحل به کشور و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب به فرموده رهبر معظم انفجار نور بود، این انقلاب؛ انقلاب جهانی و فراگیر بوده و هست.

امام جمعه شهرستان بانه بیان کرد: نظام ما به فرموده رهبر معزز انقلاب اسلامی، نظام دینی است، این نظام در نوع خود بهترین نظام و با آرمان‌های خاص از جمله توحید، جهانی کرددن آرمان‌های آن، شناساندن انقلاب به جهان و درایت رهبر کبیر انقلاب به مردم جهان است.

وی افزود: از روزی که انقلاب پیروز شد دشمنان کینه‌توز چشم طمع به این نظام الهی دوخته و هر روز با ترفند و تاکتیک‌های مختلف زمینه را برای براندازی آن فراهم کرده و این برنامه همچنان ادامه دارد.

ماموستا کریمی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب به فکر براندازی هستند، اظهار کرد: به دلیل توسعه، پیشرفت های علمی، فرهنگی و دانش بنیان دشمنان از ابتدا به فکر غارت بردن منابع خدادادی بودند اما وقتی که فهمیدن در ایران مدیریت دست رهبری است که آمریکا و استکبار را از ریشه می‌شناسد، پی بردند که غیر از براندازی نمی توان به اهداف خود رسید و همچنان که در قضیه اغتشاشات امسال مشاهده کردیم که دشمنان با دست پر آمدند اما با دست خالی و بدون رسیدن به اهدافشان رسوا و مطرود ملت ایران شدند.

وی گفت: آموزه های دینی و اخلاقی به ما می‌آموزد که نوری که خدا روشن فرموده با فوت کردن دشمنان، خاموش نمی‌شود اما دشمن تصورش بر خاموش کردن چراغ همیشه فروزان انقلاب است.

امام جمعه شهرستان بانه افزود: در این اغتشاشات تعدادی که مدعی انقلاب بودند دلهره داشتند و بعضا چراغ سبزی به دشمن می‌دادند که ما هم هستیم. امروز باید مسئولان دلسوز افراد خبره و همسو با نظام را شناسایی و افراد سود جو و منفعت‌طلب و دوستدار دشمن را نیز شناسایی کرده و نباید در یک کفه ترازو قرار بگیرند.

وی افزود: ابعادی که در این اغتشاشات بسیار مهم بود قضیه خدمت واقعی و صادقانه مسئولان خدوم به مردم است همچنان که رهبر معظم فرمودند خدمت به این مردم مبارزه با آمریکا است.

ماموستا کریمی اظهار کرد: دشمن کوتاه نمی‌آید چنانچه رهبر فرمودند حواسمان باشد مغرور نشویم و بگویم قضایا تمام شده. ایشان فرمودند آن چیزی که ملت را نگه می‌دارد امید و وحدت است. هرکسی به اتحاد ملت خدشه وارد کند برای دشمن کار کرده است. انصافاً فرمایشات رهبری درست و حرف حسابی است.

وی یادآور شد: امروز تنها چیزی که لازم است مسئولان و مردم به آن پایبند باشند، «جهاد تبیین» است و برهمین اساس بوده که رهبر معظم فرمودند جهاد تبیین یک فرضیه قطعی و فوری است.

انتهای پیام
captcha