انقلاب به مردم دنیا کد ایستادگی در مقابل ظلم داد
کد خبر: 4118341
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی:

انقلاب به مردم دنیا کد ایستادگی در مقابل ظلم داد

علی فرخنده با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را دچار تحول کرد، گفت: انقلاب به مردم دنیا عزت و کد ایستادگی در مقابل ظلم داد.

نشست قرارگاه رسانه‌ با محوریت برنامه‌های دهه فجر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 10 بهمن‌ماه در نشست قرارگاه رسانه‌ با محوریت برنامه‌های دهه فجر با بیان اینکه معارف قرآن و اهل بیت(ع) تسکین‌دهنده نیاز روز جامعه است، اظهار کرد: رسانه در جنگ ترکیبی به‌عنوان تک تیرانداز عمل می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت مقایسه جنگ سخت و نرم دشمن در نشست با مسئولان رسانه، افزود: ادبیات رسانه در شرایط جنگ ترکیبی می‌تواند عملیات دشمن را خنثی کند و از طرفی رسانه می‌تواند پیش از شروع عملیات دشمن، تحرکات را حدس بزند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: رسانه با بیان روایت اول، می‌تواند جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در جامعه را رواج دهد؛ در واقع رسانه بهترین ابزار جهاد تبیین در بحث انقلاب اسلامی و دهه فجر است.

فرخنده با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را دچار تحول کرد، افزود: اتفاقات سال‌های پیروزی انقلاب باید در روایت رسانه‌ای دیده شود، چراکه انقلاب به مردم دنیا عزت داده و کد ایستادگی در مقابل ظلم را داد.

وی با تأکید بر بیان خدمات دولت توسط رسانه یادآور شد: باید در راستای معرفی دستاوردهای انقلابی که همه دنیا را بیدار کرد تلاشی دو چندان صورت گرفته و از سویی دیگر تولیدات رسانه‌ای افزایش یابد.

فرخنده از برپایی نمایشگاه موزه عبرت و جشن مردمی انقلاب با عنوان «آتشونی» با حضور معاون وزیر کشور خبر داد و گفت: این نمایشگاه روایتی از جنایات‌های پهلوی، زندان‌های رژیم پهلوی و شکنجه‌های ساواک در آن زمان است و از سه‌شنبه، ۱۱ بهمن‌ماه به مدت ۲۰ روز در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به روی علاقه‌مندان باز خواهد بود.

انتهای پیام
captcha