استقبال دانشجویان غیرایرانی از مراسم اعتکاف در شیراز
کد خبر: 4118303
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

استقبال دانشجویان غیرایرانی از مراسم اعتکاف در شیراز

مسئول نهاد نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به استقبال دانشجویان از اعتکاف این دانشگاه که در مسجد آقاباباخان برگزار می‌شود، گفت: مانند سال‌های قبل از کرونا از ملیت‌های مختلف دانشجویی در اعتکاف شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس، امروز، 10 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام اعتکاف بزرگ خانواده علوم پزشکی شیراز گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف این خانواده، امسال در مسجد آقا بابا خان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت http://daneshjoo.sums.ac.ir  برای ثبت‌نام در این مراسم معنوی اقدام کنند، افزود: در برنامه اعتکاف امسال برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی و نشست‌های معرفتی با حضور سخنرانان و اساتید برپا خواهد شد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: براساس آمار ثبت‌نام شدگان در سامانه مذکور تاکنون استقبال قابل توجهی از این مراسم معنوی شده است.

وی با بیان اینکه برای اعتکاف دانشجویی هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: مانند سال‌های قبل از کرونا از ملیت‌های مختلف دانشجویی در اعتکاف شرکت می‌کنند و معتقدیم این افراد به عنوان سفیران فرهنگی در ترویج فرهنگ اعتکاف نقش موثری دارند.

مقامی با یادآوری این مراسم ویژه دانشجویان، کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد، گفت: این اجتماع فرهنگی و معنوی از 15 الی 17 بهمن‌ماه امسال در محل مسجد آقا باباخان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha