رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم مشکلات را بدون پرده عنوان کنند
کد خبر: 4118180
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم مشکلات را بدون پرده عنوان کنند

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم، مشکلات را بدون پرده عنوان کنند، گفت: رسانه‌ها بازوان قدرتمند ستاد برای مطالبه‌گری از مسئولان هستند مطالبه‌گری از مدیرانی که کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز، ۹ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: ما انسان‌ها باید این حقیقت را بپذیریم که روزی زمان سفر آخرت ما هم خواهد رسید لذا باید آذوقه و توشه اخروی خود را جمع‌آوری کنیم.

وی با اشاره به جایگاه والای زن از دیدگاه اسلام افزود: انسان‌های بزرگ از دامن مادرانی پرورش پیدا کردند که هم دارای فضل و تقوا بودند و هم دارای شایستگی و شخصیت والایی بوده‌اند.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تأکید بر الگوگیری از زندگی بزرگان و اهل بیت(ع) بیان کرد: ادامه دهنده راه بزرگان دین فقط با شعار امکانپذیر نیست براین اساس ما در عمل باید ادامه‌دهنده راه بزرگان دین باشیم.

وی با اشاره به اینکه شیوه رفتار و عملکرد ما در قبل از انقلاب را دشمنان اسلام و جهان غرب تعیین می‌کردند، گفت: بعد از انقلاب امام راحل با شعار استقلال و آزادی انقلاب را به پیروزی رساند و همین امر موجب شده تا دشمنان اهرم‌های فشار متعددی را علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی به کار گیرند.

الله‌مرادی در ادامه با اشاره به وجود مشکلاتی در کشور افزود: مدعی نیستیم تمام قوانین اسلامی را پیاده کرده‌ایم اما دلیل اصلی این مشکلات به وجود آمده در خطای مدیران و مسئولانی است که در تخصص و تعهد خود بسیار کوتاهی کردند و هیچگونه خطایی در انقلاب وجود ندارد.

وی اظهار کرد: امروز دشمن یک جنگ ترکیبی را به راه انداخته که تمام داشته‌های ما از فرهنگ، ارزش‌ها، دین، .... ما را مورد هجمه قرار داده است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اعلام اینکه دشمنان افرادی را اجیر می‌کنند تا جوانان ما را از راه به در کنند، افزود: ما منکر مشکلات معیشتی و اقتصادی و بیکاری در جامعه نیستیم اما دشمن چرا امروز هجمه‌های خود را بر علیه افراد اثرگذار نظام قرار داده است.

وی سپاه را سدی محکم در برابر خواسته‌ها و مطالبات دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت: تحریم سپاه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط پارلمان اروپا نشانه اثرگذار بودن این نهادها در کشورمان و منطقه بوده است.

الله‌مرادی با اعلام اینکه دشمنان اسلام و نظام به دنبال هجمه قرار دادن اقتدار ایران اسلامی هستند، افزود: پیام ما به اروپا این است که نسبت به خون شهدا و ارزش‌های نظام پایبند هستیم و در کنار نهادهای ارزشی کشور ایستاده‌ایم و برای ترویج ارزش‌ها به روش اقناعی مصمم هستیم.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اعلام اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تلاش است تا زنان در اجتماع احساس امنیت و آرامش کنند، افزود: دشمنان اسلام امروز در کشورهای غربی قرآن را به آتش می‌زنند تا نشان دهند که نسبت به اعتقادات ما بی‌تفاوت هستند.

وی بیان کرد: پیام ما به اروپا این است که نسبت به خون شهدا و ارزش های نظام پایبند هستیم و در کنار نهادهای ارزشی کشور ایستاده‌ایم و برای ترویج ارزش‌ها به روش اقناعی مصمم هستیم.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه رسانه‌ها به عنوان زبان گویا مشکلات مردم را بدون پرده عنوان کنند، افزود: رسانه‌ها بازوان قدرتمند ستاد برای مطالبه‌گری از مسئولان هستند، مطالبه‌گری از مدیرانی که کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه‌گری به حق را مورد حمایت قرار می‌دهیم، افزود: رسانه‌ها باید دست درازی به بیت‌المال، کوتاهی در عملکرد و ... را با زبان رسانه بیان کرده و مطالبه‌گر به حق مردم باشند.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در پایان یادآور شد: برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان را در دهه مبارک فجر برگزار خواهیم کرد، تا دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنیم.

انتهای پیام
captcha