فرهنگ استفاده از نوشت افزار ایرانی اسلامی در جامعه ترویج شود
کد خبر: 4118131
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

فرهنگ استفاده از نوشت افزار ایرانی اسلامی در جامعه ترویج شود

مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید فرهنگ استفاده از عروسک و همچنین نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی در جامعه رونق پیدا کند.

اسماعیل جانعلی‌پور، مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از البرز، اسماعیل جانعلی‌پور، مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ۹ بهمن در بازدید از یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید لوازم‌التحریر استان البرز، افزود: انتظار می‌رود تولید کنندگان نوشت افزار و لوازم‌التحریر در ساخت محصولات خود به پیام‌های فرهنگی و معنایی برای جامعه هدف خود توجه کنند.

وی به برگزاری جشنواره فیروزه اشاره کرد و گفت: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رویداد فیروزه به دنبال آن است که برخی محصولات فرهنگی همچون نوشت‌افزارها را به سمت ایرانی- اسلامی شدن هدایت کند.

جانعلی‌پور گفت: همچنین این محصولات باید با پیام فرهنگی و در قالب ایرانی- اسلامی به دانش‌آموزان انتقال داده شود تا این قشر به نوشت افزار علاقه پیدا کنند.

این مسئول بیان کرد: این جشنواره قرار است بین تولیدکنندگان اسباب‌بازی، نوشت‌افزار، هدایای فرهنگی و عروسک رقابت ایجاد کند.

مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید فرهنگ استفاده از عروسک و همچنین نوشت افزار ایرانی- اسلامی در جامعه رونق پیدا کند که این جشنواره گامی در راستای تحقق این هدف محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha