مهم‌ترین رسالت مسئولان تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4118126
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

مهم‌ترین رسالت مسئولان تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی است

استاندار فارس مهم‌ترین رسالت مسئولان را تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: آنچه از عهده و اختیار ما برمی‌آید اصلاح فرآیندهای اداری و اجرایی است چراکه باعث ارتقای نظام اسلامی می‌شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 9 بهمن در جلسه شورای راهبری مدرسه حکمرانی استان، بزرگترین رسالت و وظیفه‌ مسئولان را جانشین‌پروری و تربیت مدیرِ تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آنچه از عهده و اختیار ما برمی‌آید، خالصانه و با نیت اصلاح فرآیندهای اداری و اجرایی انجام دهیم چراکه باعث ارتقای نظام اسلامی خواهد شد.

وی خواستار تأمین نیازهای سخت‌افزاری مربوط به مدرسه حکمرانی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان شد و افزود: این مدرسه همزمان که برای تربیت مدیران تراز جمهوری اسلامی تلاش می‌کند، باید برای مدیران فعلی نیز برنامه داشته باشد؛ طبیعتا مدیران، فرمانداران و مسئولان در یک سطح قرار ندارند؛ با شناسایی نقاط ضعف آنان نسبت به رفع آن در قالب دوره‌های آموزشی کاربردی اقدام کنید.

ایمانیه به ارتقای جایگاه افراد با انگیزه‌ موجود در بدنه‌ دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: افرادی هم خارج از سیستم‌های اداری وجود دارند که از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار هستند؛ لذا باید پس از شناسایی، آموزش، ارزیابی و آزمون جذب دستگاه‌های اجرایی شوند تا شاهد جهش بیش از پیش دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشیم.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به فعالیت‌های زیربنایی و زیرساختی انجام شده، تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های عمرانی در صورتی به مقصود مطلوب خواهد رسید که نسبت به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha