دانش‌آموزان کهگیلویه‌وبویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
کد خبر: 4118070
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

دانش‌آموزان کهگیلویه‌وبویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

آئین اعزام به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 9 بهمن‌ماه در آیین اعزام ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر استان، با بیان اینکه برنامه اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تا پایان سال ادامه دارد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، یک‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان در ۹ مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی افزود: دشمنان تلاش داشتند در جنگ تحمیلی، خوزستان را از ایران جدا کنند اما برای نخستین بار در تاریخ، جوانان این مرز و بوم نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در جنگ تحمیلی به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه برای نگه‌داشتن کشور، هزاران جوان جان خود را از دست دادند و شما با ورود به مناطق عملیاتی پا جای پای شهدا می‌گذارید پس از این سفر بیشترین بهره را ببرید، اضافه کرد: راهیان نور تجلیل از دلاوری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است.

خرمدل گفت: دختران دانش‌آموز در این کاروان سه روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند و راویان دفاع مقدس نیز دلاوری‌های رزمندگان اسلام را برای آنان روایت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha