۲۰ کارگاه سبک زندگی در مؤسسات قرآنی لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4118053
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
در دهه فجر

۲۰ کارگاه سبک زندگی در مؤسسات قرآنی لرستان برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان با اشاره به برگزاری ۲۰ کارگاه سبک زندگی همزمان با دهه فجر در این استان گفت: مؤسسات قرآنی در برگزاری محافل انس با قرآن در این ایام مشارکت فعال خواهند داشت.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستانروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر این استان با اشاره به اینکه هم‌افزایی دست‌اندرکاران امر قرآن سبب برگزاری بهتر، باشکوه‌تر و با کیفیت‌تر برنامه‌های قرآنی در این ایام خواهد شد، اظهار کرد: مؤسسات قرآنی استان لرستان در تمام شهرستان‌ها در برگزاری برنامه‌های قرآنی دهه فجر مشارکت فعال خواهند داشت.

وی با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی با موضوع دهه فجر در سطح مؤسسات قرآنی استان لرستان اضافه کرد: تعداد ۲۰ کارگاه سبک زندگی قرآنی در سطح مؤسسات قرآنی استان در این ایام برگزار می‌شود.

بلواسی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تبیین نقش قرآن در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این کارگاه‌ها در دهه فجر امسال با محوریت مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن استان برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان با اشاره به اینکه مؤسسات قرآنی استان در برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات قرآن، با عنوان «چله انقلاب» که از سالروز شهادت سردار سلیمانی آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت، مشارکت فعال دارند، بر لزوم استفاده از ظرفیت جامعه قرآنی استان در راستای جهاد تبیین، تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha