اجرای برنامه‌های جهاد تبیین مانع توطئه دشمنان است
کد خبر: 4117984
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

اجرای برنامه‌های جهاد تبیین مانع توطئه دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به جهاد تبیین شد و گفت: اجرای برنامه‌های جهاد تبیین مانع توطئه‌های دشمنان است.

اجرای برنامه‌های جهاد تبیین مانع توطئه دشمنان است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، عصر روز گذشته، 8 بهمن در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه برنامه‌های مرتبط با جهاد تبیین باید به ایجاد نشاط فرهنگی و اجتماعی منتهی شود، گفت: برنامه‌ها باید به نحوی اجرایی شوند که بتواند در راستای شبهه‌زدایی از موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز تأثیرگذار باشد.

وی افزود: انقلاب، ولایت فقیه و رهبری، مردم و ارزشهای فرهنگی و مکتبی از عوامل حفظ نظام هستند که در این راستا هر یک از موضوعات مذکور در جنگ ترکیبی دشمن هدف قرار گرفتند و شاهد هستیم که در فتنه و دسیسه‌های خود روی این اهداف برنامه‌ریزی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه هدف دشمنان نا امید کردن مردم است یادآور شد: دشمن در این جهت کار می‌کند تا بتواند با ایجاد شکاف به درون کشور نفوذ کرده و انقلاب را به زانو درآورد.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به امر تبیین شد و گفت: اجرای برنامه‌های جهاد تبیین مانع توطئه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به اینکه اعتبارزدایی بین نظام، انقلاب و اسلام در هدف‌گذاری آنها قرار دارد، گفت: خط ارتباطی و پیوند بین مردم و انقلاب به قدری قوی است که با هر بار نقشه دشمن مردم با اقتدار پای میان آمده و حمایت خود را از انقلاب نشان دادند و این موجب شد تا هیچ‌گاه فتنه‌های دشمن به سرانجام نرسد.

به گفته وی اجرای مناسب برنامه‌های جهاد تبیین در مقابل هجمه‌های دشمن بسیار تأثیرگذار است که در این راستا برای اینکه دشمن نتواند فکر و ذهن جوانان را برای رسیدن به اهداف خود به کار گیرد انتظار است اعضای شورای فرهنگی استان این ضرورت را در برنامه‌های خود قرار داده و برای جهاد تبیین تلاش کنند.

حمایت از برنامه‌های جهاد تبیین در سمنان

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز با بیان اینکه خانواده و مدرسه در جهاد تبیین علیه جنگ ترکیبی دشمن نقش اساسی دارند، گفت: بدون وجود یکی از آن دو نمی‌توان به مقابله با اهداف جنگ ترکیبی دشمن پرداخت که در این راستا همراهی هر دو بخش خانواده و مدرسه باهم ضروری است.

هاشمی ادامه داد: اگر ما بهترین فضا را برای دانش‌آموزان فراهم، نماز جماعت به موقع برگزار و جهاد را تبیین و شبهات را رفع کنیم اما همین فرد در داخل خانه با فضایی روبرو باشد که کاملاً متفاوت با مدرسه است یعنی جهاد تبیین به درستی پایه‌گذاری نشده است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه همه افراد جامعه هدف جنگ رسانه و ترکیبی دشمن قرار دارند افزود: انقلاب و مردم مخاطب اصلی دشمن هستند لذا هر یکی از آحاد جامعه باید در مقابل موضوع جهاد تبیین نقش موثر خود را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های جهاد تبیین در استان حمایتهای لازم خواهد شد، یادآور شد: معتقدیم با پشتیبانی مالی از برنامه‌های مربوط به جهاد تبیین و نظارتهای بیشتر نتایج بهتری در انتظار خواهد بود.

به گفته این مقام عالی استان انقلاب اسلامی هم نتیجه تبیین گسترده و عمیقی که در جامعه شکل گرفت بود که بر این اساس امام راحل نیز در آن دوران به تبیین و روشنگری پیرامون حقایق کشور و اسلام پرداخت بنابراین می‌توان به جرئت گفت موضوع جهاد تبیین تفکر انقلاب اسلامی و امتداد آن است.

انتهای پیام
captcha