برگزیدگان مسابقات قرآن بسیج در چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند
کد خبر: 4117920
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

برگزیدگان مسابقات قرآن بسیج در چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند

اسامی برگزیدگان مرحله استانی بیست‌و‌نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت(ع) بسیج چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد.

برگزیدگان مسابقات قرآن بسیج در چهارمحال و بختیاری

سیدمظاهر موسوی، رئیس دارالقرآن بسیج چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه نتایج مرحله استانی بیست‌و‌نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت(ع) بسیج مشخص شده است، اظهار کرد: این مسابقات، پنج‌شنبه هفته گذشته با حضور ۱۳۰ متسابق آقا و بانو در ۲ رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال برگزار شد.

وی در خصوص اسامی برگزیدگان در بخش بانوان، ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل بالای ۱۴ سال، سحر میرزاخانی، رقیه حمزه و مرضیه عرب به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند؛ همچنین در بخش زیر ۱۴ سال این رشته، غزاله انصاری، فاطمه امانی و زهرا منصوری اول تا سوم شدند.

رئیس دارالقرآن بسیج چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در رشته حفظ کل، معصومه یوسفی، مهین پیرعلی و زهره میری مقام اول تا سوم را کسب کردند. همچنین خورشید عباسی، زهرا اقبالی و اعظم عظیمی در رشته حفظ ۱۵ جزء قرآن کریم مقام اول تا سوم را در بخش بانوان بالای ۱۴ سال کسب کردند.

موسوی بیان کرد: در رشته حفظ ۱۰ جزء، فاطمه فاتحی، نرجس صالحی و شهربانو کریمی حائز عناوین اول تا سوم شدند و در حفظ پنج جزء نیز، فاطمه فیروزی، صدیقه امانی و صغری رفیعی عنوان‌های اول تا سوم استان را به دست آوردند.

رئیس دارالقرآن بسیج استان گفت: در رشته حفظ سه جزء بالای ۱۴ سال، زهرا نادری، مهین جمشیدی و جمیله هاشمی به رتبه‌های اول تا سوم استان رسیدند.

وی در ادامه اسامی برگزیدگان در بخش زیر ۱۴ را اعلام کرد و افزود: در حفظ یک جزء، مطهره صالحی، حنانه حسین‌میرزایی و زهرا اسدی اول تا سوم شدند؛ در حفظ سه جزء زیر ۱۴ سال نرگس موثقی‌فرد و در حفظ پنج جزء زیر ۱۴ سال نیز زهرا موثقی‌فرد برگزیده استان شدند.

موسوی ادامه داد: لیلا نادری در بخش طرح صراط عنوان برگزیده استان را کسب کرد؛ همچنین فاطمه ریاحی در رشته نهج‌البلاغه و آسیه سادات علوی‌صفت در رشته صحیفه سجادیه رتبه نخست استان را کسب کردند.

وی با اشاره به برگزیدگان بخش برادران، گفت: در رشته قرائت تقلیدی، محمدحسن عباسی و احسان منصوری اول و دوم شدند و ابوالفضل رحیمی به مقام سوم دست یافت.

موسوی ادامه داد: محسن مولوی، محمدجواد کیانی و امیر مهدی کرمی در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه‌های اول تا سوم استان شدند؛ همچنین در رشته قرائت ترتیل، امین کیانیان به مقام نخست دست یافت و صمصام احمدی و محمدرضا علیخانی دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رشته حفظ یک جزء، محمدمهدی فاتحی، محمدحسین صمدی و محمدرضا لله‌گانی به ترتیب به عناوین اول تا سوم استان رسیدند؛ در رشته حفظ سه جزء نیز، علیرضا ولی مقام اول را کسب کرد و ابوالفضل رئیسی و محمدحسین خسروی دوم و سوم شدند.

موسوی بیان کرد: در رشته حفظ پنج جزء محمد طاها غفاری و در حفظ ۱۰ جزء روح‌الله تقی‌پور رتبه نخست استان را کسب کردند. غلامحسین فاتحی در رشته نهج‌البلاغه و مرتضی رفیعی در بخش طرح صراط عنوان برگزیده استان را کسب کردند.

رئیس دارالقرآن بسیج استان در پایان گفت: در بخش ایده‌پردازی، ۲۰ ایده از استان به دبیرخانه مسابقات قرآن بسیج ارسال شده است که پس از بررسی و ارزیابی، نتایج به‌صورت کشوری اعلام خواهد شد. افراد حائز رتبه نخست در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل به بخش پیش‌مسابقات مرحله کشوری که طی روزهای آینده و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha