راه‌اندازی دبیرخانه رویداد مردمی «اتم» در فارس
کد خبر: 4117858
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

راه‌اندازی دبیرخانه رویداد مردمی «اتم» در فارس

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس با بیان اینکه «اتم»، برنامه‌ای تلویزیونی است که هدف آن شناسایی، معرفی، رشد و تکثیر الگو‌ها و تجربه‌های موفق است، از راه‌اندازی دبیرخانه رویداد مردمی «اتم» در فارس خبر داد.

رویداد «اتم»، برنامه تلویزیونیبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس، محمدمهدی رنجبر، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس امروز، 8 بهمن گفت: «اتم»، برنامه‌ای تلویزیونی است که هدف آن شناسایی، معرفی، رشد و تکثیر الگو‌ها و تجربه‌های موفق است.

وی تصریح کرد: در این برنامه الگو‌ها و تجربه‌های موفق افراد و گروه‌هایی که موفق به حل مسئله یا مشکلی در خانه، محله، محل کار، شهر یا حتی کشور، به صورتی خلاقانه و نوآورانه در زمینه‌ها و موضوعاتی شده‌اند، معرفی می‌شوند.

رنجبر گفت: در زمینه‌هایی از قبیل سلامت، تفریح و نشاط، آموزش، محیط زیست، مطالبات اجتماعی، خدمات شهری، ورزش، کسب و کار، سبک زندگی، خیریه و گردشگری است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس بیان کرد: هدف از ساخت برنامه اتم این است که افراد و گروه‌های ناشناخته‌ای که با دغدغه و جدیت برای حل یک مسئله یا مشکل و ایجاد پیشرفت در نقطه‌ای از ایران تلاش می‌کنند را شناسایی کند و ضمن تقدیر از آنان، زمینه رشد و تکثیر الگو‌ها و تجربه‌های موفقشان را در سایر نقاط کشور فراهم آورد.

 وی تصریح کرد: در واقع اتم یک برنامه استعدادیابی نیست، چون حل مسائل و مشکلات محله، شهر، کشور و بهبود شرایط و روش‌ها و نگاه نو به موضوعات مختلف، بیش از استعداد، نیازمند دغدغه و پشتکار و تلاش افراد و گروه‌هایی است که صاحب الگو‌ها و تجربه‌های موفق یا همان اتـــم هستند.

 رنجبر ادامه داد: در همین راستا دبیرخانه مردمی این رویداد در استان فارس راه‌اندازی شده است و این رویداد در استان فارس به همت معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و معاونت ورزش و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس و دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر ثبت نام اتم‌ها انجام می‌شود، گفت: این رویداد با هدف روی کار آوردن حلقه‌های میانی و حل مشکلات مردم به وسیله خود مردم و در راستای جوان‌گرایی برگزار خواهد شد، افرادی که در سطح استان و حتی کشور، برای حل مسائل ورود داشته‌اند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس گفت: در آخر برای شرکت در رویداد استانی اتم، جمله «من یک اتم هستم» را به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ بفرستید، یا می‌توانید به سایت اتم (Atomtv.ir و Atomiran.net)  مراجعه کنید و با نصب اپلیکیشن، فرم ثبت‌نام رو تکمیل و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۳۶۳۲۴۵۶۵۶ -۰۹۹۰۴۳۹۰۴۸۴ تماس حاصل کنید.

یادآور می‌شود، در رویداد اتم سال گذشته، یکی از ۳ نفر برگزیده در کشور از استان فارس بودند.

انتهای پیام
captcha