مشارکت 1000 نفری بسیجیان کازرون در مسابقات قرآن
کد خبر: 4117850
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

مشارکت 1000 نفری بسیجیان کازرون در مسابقات قرآن

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون از مشارکت یک هزار نفر از بسیجیان این شهرستان مسابقات قرآن بسیج خبر داد.

مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن بسیج کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدامین سجادیان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون امروز، 8 بهمن در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن بسیج این شهرستان گفت: مسابقات قرآن بسیج در سال جاری با ثبت‌نام بیش از یک هزار نفر از بسیجیان در این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات در دوره حوزه‌ای (بین مساجد) و ناحیه‌ای (شهرستانی) و در رشته‌های مختلف قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه برگزار شد.

سجادیان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات در سطح شهرستان کازرون30 نفر از ممتازان قرآن در رشته‌های مختلف جهت شرکت در مسابقات مرحله استانی به امور قرآنی تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس معرفی شدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه کازرون یادآور شد: دارالقرآن بسیج سپاه کازرون با هدف جذب و تربیت قرآن‌آموزان شهرستان در حال فعالیت بوده و تاکنون بیش از 10 برنامه شهرستانی در طول سال جاری در بین بانوان و آقایان اجرا کرده است.

یادآور می‌شود، مراسم تجلیل از نفرات برتر بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج کازرون با حضور مسئول امور قرآنی سپاه کازرون در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha