پاسخگویی مسئولان در «10 شب، 10 مسجد» شیراز
کد خبر: 4117807
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

پاسخگویی مسئولان در «10 شب، 10 مسجد» شیراز

یکی از ویژه برنامه ایام‌الله دهه فجر در شیراز برپایی برنامه «10 شب، 10 مسجد» به منظور حضور مسئولان برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آنان است.

نشسته کمیته مساجد، ستاد بزرگداشت دهه فجر، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا زارعی، نماینده اداره تبلیغات اسلامی فارس در کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر این استان امروز، 8 بهمن در نشست این کمیته از برپایی برنامه «10 شب، 10 مسجد» در مساجد شیراز خبر داد و گفت:  این برنامه با حضور مسئولان برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آنان طی ایام دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی همچنین برپایی جشن انقلاب در 44 مسجد شیراز و شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد و افزود: اجرای همایش جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، برپایی موکب‌های صلواتی، برپایی مسابقات ورزشی و غیره از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر در سطح استان خواهند بود.

محمدرضا خائف، نماینده صدا و سیمای مرکز فارس در این کمیته نیز با تأکید بر اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌های مساجد در ایام‌الله دهه فجر، به بیان پشنهادات خود پرداخت و گفت: ایام دهه فجر مصادف با سالروز ولادت حضرت علی(ع) است که در همین راستا پیشنهاد می‌شود در شب سالروز ولادت حضرت مولا، از گلبانگ‌های مساجد نوای یا علی و دیگر نواهای ویژه‌ای برای همراهی مردم محله پخش شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا زارع، نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه استان فارس نیز در این جلسه ضمن تشریح اجرای طرح «امین مدارس»، گفت: از ظرفیت‌های این طرح در ایام دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد و یک هزار و 800 طلبه فعال در این طرح به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha