تدارک اهالی مساجد فارس برای جشن انقلاب
کد خبر: 4117793
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

تدارک اهالی مساجد فارس برای جشن انقلاب

مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس از تدارک گسترده اهالی مساجد به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه‌های متنوعی در سطح مساجد اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس و مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان امروز، 8 بهمن در دومین نشست کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس گفت: نقش مساجد در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی بی‌بدیل است و بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های فاخر طی ایام دهه فجر در مساجد استان اجرایی شود، افزود: به مناسبت ایام دهه فجر یکسری برنامه‌ها در سطح مساجد استان اجرا خواهد شد که از جمله آن می‌توان به جشنواره فرهنگی هنری «لحظه‌های ماندگار» اشاره کرد.

امیدی، زمان اعلام فراخوان این جشنواره را 12 بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: جشنواره «لحظه‌های ماندگار» در رشته‌های خوشنویسی، عکس‌های مساجد از دوران انقلاب و آوای انقلاب برگزار می‌شود و زمان برگزاری اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده آن 18 اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس همچنین از تدارک ویژه برای تدوین و ارائه بسته پیشنهادی ویژه مبلغان و ائمه جماعت برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه‌های شاخص دستگاه‌های عضو از طریق کمیته به استانداری و صدا و سیما ارسال خواهد شد.

وی اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویجی، مسابقات ورزشی (جام دهه فجر)، جشن‌های مردمی انقلاب را از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سطح مساجد استان فارس اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha