بزرگترین مراسم اعتکاف کشور میزبان ۸۰۰ معتکف غیربومی است
کد خبر: 4117780
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

بزرگترین مراسم اعتکاف کشور میزبان ۸۰۰ معتکف غیربومی است

معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز از ثبت‌نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که 800 میهمان خارج از استان فارس داشته باشیم.

مراسم اعتکافاحد پاریابی، معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از ثبت‌نام بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز خبر داد و گفت: امسال بیست و دومین دوره اعتکاف خود را در مسجد جامع شهدا (مسجد نو) برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این اعتکاف ویژه نوجوانان و جوانان در رده سنی 14 تا 40 سال در دو بخش بانوان و آقایان است که با هدف ترویج فرهنگ اعتکاف در میان نسل جوان انجام می‌شود.

پاریابی با بیان اینکه ثبت‌نام از 5 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 10 بهمن ادامه خواهد داشت، افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به لینک http://panel.rahpouyan.com مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز اظهار کرد: برای برپایی این اعتکاف نشست هماهنگی در دفتر امام جمعه شیراز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برپا شد و نهایتاً بنا شده است تا اعتکاف جوانان امسال با همکاری و همیاری خیران و همچنین دستگاه‌های مختلف برپا شود.

پاریابی هزینه ثبت‌نام هر معتکف را 200 هزار تومان اعلام کرد و گفت: امسال به دلیل مسائل اقتصادی هزینه هر معتکف با احتساب خوراک و اقدامات فرهنگی 500 هزار تومان حساب شده است که 300 هزار تومان آن از طریق خیران و همکاری نهادهای مختلف پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی کانون رهپویان وصال شیراز گفت: بزرگترین اعتکاف جوانان کشور طی سال‌های گذشته با حضور جوانان شیراز، استان و سایر استان‌ها و حتی میهمانانی از کشورهای حاشیه خلیج برگزار می‌شود و امسال پیش‌بینی می‌شود که حداقل 800 میهمان خارج از استان فارس داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha