همچنان رذیلت قابیلی و جهل ابوسفیانی حریم مقدسات را می‌شکند
کد خبر: 4117658
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
در پیام معاون وزیر نیرو آمده است

همچنان رذیلت قابیلی و جهل ابوسفیانی حریم مقدسات را می‌شکند

در پیام معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو آمده است؛ همچنان هستند کسانی که همانند صدر اسلام، با جهل ابوسفیانی و رذیلت قابیلی خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار دون می‌نشانند.

1به گزارش ایکنا، احمد حیدری، معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو با صدور پیامی هتک حرمت ساحت قرآن کریم را که یک حرکت شیطانی و باعث خشنودی صهیونیست جهانی است، محکوم کرد. متن این پیام در ادامه آمده است؛ 

«یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَ اللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ(صف / 8)

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

ندای مظلومیت قرآن و اسلام هنوز از پس چهارده قرن به گوش می‌رسد و هنوز دشمنان اسلام و مسلمین، همچون سال‌های نخست صدور اسلام، با جهل بوسفیانی و رذیلت قابیلی خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار دون می‌نشانند.

شورای فرهنگی وزارت نيرو ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع کفار در سوزاندن قرآن کریم نفرت و انزجار خود را از این عمل شیطانی اعلام می‌کنیم و رجای واثق داریم که طبق آیه «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ» بازگشت کفار به سمت خداوند تبارک و تعالی است و جزای سخت در انتظار آنها خواهد بود و البته که آزادی بیان نمی‌تواند نافی توهین و هتک حرمت به مقدسات باشد و جای بسی شگفتی است که در همین کشورهای مدعی آزادی بیان، کوچک‌ترین انتقاد به صهیونیسم جهانی با عقوبتی وحشتناک پاسخ داده می‌شود!!!

چه شده است که در تعرض به حریم دین الهی، به بهانه آزادی بیان استناد می‌کنند، اما در عمل، حامی تروریسم بین‌المللی و گروهک‌های تروریستی هستند؛ هنوز حمایت‌های آنها از جنایت‌های سازمان منافقین و گروهک‌هایی چون ریگی و داعش و ... از یادها نرفته است.

شورای فرهنگی وزارت نیرو ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام، با ولایت امر مسلمین تجدید بیعت کرده و بر حمایت از حریم دین و ولایت تأکید می‌کند.»

انتهای پیام
captcha