نماینده ولی‌فقیه در گیلان هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد
کد خبر: 4117488
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

نماینده ولی‌فقیه در گیلان هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان با صدور پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کرد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با صدور پیامی، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات میلیون‌ها مسلمان در جهان را محکوم کرد. متن پیام به شرح زیر است:

این اولین بار نیست که قرآن کریم، دین اسلام و مقدسات میلیون‌ها مسلمان در کشورهای غربی به ویژه سوئد مورد اهانت قرار می‌گیرد و خاطر بشر از این بی‌شرمی‌ها رنجیده است.

این‌گونه کینه‌توزی‌ها و اهانت‌ها که باعث جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها مسلمان و موحدان و باورمندان به کتب الهی شده و هر بار با مفهوم آزادی بیان توجیه می‌شود، بدون شک نشانه ضعف و استیصال هرچه‌ بیشتر دشمنان زبون در برابر عظمت و نورانیت کتاب الهی است و راه به جایی نخواهد برد و همانطور که خداوند متعال در کتاب الهی وعده داده، عقوبت این اهانت‌ها و هتاکی‌ها در انتظار اهانت‌کنندگان خواهد بود.

امروز چه بخواهند و چه نخواهند حرکتی عمیق و ریشه‌دار در دنیای اسلام آغاز شده و همین حرکت است که منجر به عزت و حیات دوباره‌ امت اسلامی شده و خواهد شد.

اینجانب ضمن محکومیت قاطع این اهانت‌ها و هتاکی‌ها، امید دارم که مؤمنان و مسلمانان از همه ظرفیت‌های قانونی برای محکومیت این‌گونه نفرت‌پراکنی‌ها استفاده کرده و با واکنش مناسب و گسترده همه آزادی‌خواهان جهان از تکرار این نوع اقدامات رذیلانه جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha